ΣεμινάριοΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Υποχρεωτική από 1/1/2012 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012 (15:30 - 21:30)
στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Η νέα υπουργική απόφασή (ΠΟΛ 1158 / 21-07-2011) θέτει σε άμεση υποχρεωτική εφαρμογή την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση όπως ορίζει ο νόμος 3842/23-4-2010. Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται λεπτομερώς τα βήματα και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν από το τμήμα Λογιστηρίου της επιχείρησης για την έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων, καθώς και οι συναλλαγές, οι οποίες είναι υποχρεωτικό να γίνονται ηλεκτρονικά από 1/1/2012, σύμφωνα με το Νόμο 3842 και τις πρόσφατες αλλαγές και εξαγγελίες του Υπουργείου Οικονομικών. Επίσης, θα συζητηθούν τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε τομείς, όπως πχ της οργάνωσης των δραστηριοτήτων του τμήματος Λογιστηρίου, της βελτίωσης παραγωγικότητας, καθώς και νομικά ζητήματα και θέματα που αφορούν την ασφάλεια των συναλλαγών.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Προϊσταμένους & Στελέχη Λογιστηρίου και Μηχανογράφησης, Λογιστές και σε όσους εμπλέκονται με θέματα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και συστημάτων Ηλεκτρονικών πληρωμών - συναλλαγών.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:
IT Project Manager Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών. Εισηγητής οικονομικών σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία.
Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: Μαρίνα Βλαχαΐτη.
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.
H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.
Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη Δήλωση Συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421
ή ηλεκτρονικά στο email info@abpm.gr
Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 280 Ευρώ + Φ.Π.Α.Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 163002320002857 ΙΒΑΝ: GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μας www.abpm.gr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Advanced Business Process Management Ηρώων Πολυτεχνείου 13, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421 e-mail: info@abpm.gr, url: http://www.abpm.gr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Τ.Ε.Ι Πειραιά αποτελεί μία οργανωμένη προσπάθεια του Ιδρύματος για την υποστήριξη και τη διεύρυνση της επικοινωνίας, αναπτύσσοντας σταθερούς δεσμούς μεταξύ της εκπαιδευτικής Κοινότητας και της Παραγωγής. Η ανάπτυξη και η αρχική λειτουργία του Γραφείου ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια του Β Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ) του ΥΠ.Ε.Π.Θ
Ανακοινώσεις
Error loading feed.