Ανακοινώσεις

10/4/11

"Συνεργασία Υπηρεσιών EURES με τα Πανεπιστήμια" 10.03.2011

Πρόσκληση σε διημερίδα με θέμα «Ασφαλής Ζωή στο Διαδίκτυο»

8/4/11

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ - ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ 40% ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ"




BUSINESS ADVISORS – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
04/2011 ΔΣ/ Κ.Π./ ΤΜΗΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΣ         

 ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ -  ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ 40% ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ»

Το πρόγραμμα αποτελεί σημαντική ευκαιρία ενίσχυσης για την υλοποίηση επενδύσεων (με ορίζοντα τριετίας) στον τομέα του τουρισμού, από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ή προτίθενται να δραστηριοποιηθούν στην ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Μέσω της Πράξης «Εναλλακτικός Τουρισμός», θα ενισχυθούν επενδυτικά σχέδια τα οποία θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη μιας ή περισσότερων ειδικών ή/και εναλλακτικών μορφών τουρισμού, (Αθλητικός, Πολιτιστικός, Θαλάσσιος, Τουρισμός Υπαίθρου, Γαστρονομικός, Τουρισμός υγείας και ευεξίας).

Ο προϋπολογισμός του έργου κυμαίνεται από 15.000 - 400.000 € αρκεί να μην υπερβαίνει τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης του έτους 2010. Από αυτά επιδοτείται το 40% (45% για νησιά κάτω των 3.100 κατοίκων).

Δικαιούχοι είναι Φυσικά ή Νομικά Πρόσωπα (Ατομικές, ΟΕ, ΕΕ, ΑΕ, ΕΠΕ, πλην Δημοσίου και θυγατρικών αυτού), και οι Συμπράξεις των ανωτέρω, που δραστηριοποιούνται στον τομέα του Τουρισμού, με επιλέξιμο
ΚΑΔ08 πριν την 01/01/2010 και λειτουργούν νόμιμα (άδεια λειτουργίας, ειδικό σήμα όπου απαιτείται). Στην περίπτωση σύμπραξης, ο κύριος του προγράμματος με ποσοστό συμμετοχής πάνω από 40% στον προϋπολογισμού, θα πρέπει να έχει ΚΑΔ 55 (καταλύματα) ή 79 (τουριστικά γραφεία), και έναρξη πριν από την 01/01/2010, ενώ τα υπόλοιπα μέλη αρκεί να έχουν επιλέξιμο ΚΑΔ πριν από την προκήρυξη του προγράμματος.

Επιλέξιμες Ενέργειες :
  • Εξοπλισμός, όπως ειδικός εξοπλισμός για την εξυπηρέτηση των δραστηριοτήτων του εναλλακτικού τουρισμού, χερσαία - πλωτά μεταφορικά μέσα (έως 15% του προϋπολογισμού και έως 60.000 ευρώ), έπιπλα και σκεύη, hardware και software, GPS, ipad, ηλεκτρονικές τεχνολογίες.
  • Κτιριακά, διαμόρφωση χώρων, ειδικές εγκαταστάσεις (έως 60% του προϋπολογισμού), όπως διαμόρφωση υφιστάμενων χώρων, περιβάλλοντος χώρου, εγκαταστάσεις εξοικονόμησης, συμπαραγωγής, και παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
  • Προβολή - προώθηση (έως 15% του προϋπολογισμού), όπως συμμετοχή σε εκθέσεις (ενοικίαση και ανάπτυξη περιπτέρων), δημιουργία ιστοσελίδας, διαφημιστικές καταχωρήσεις, σχεδιασμός και εκτύπωση διαφημιστικών εντύπων κλπ.
  • Υπηρεσίες Συμβούλων (έως 5% του προϋπολογισμού) όπως επίβλεψη υλοποίησης σχεδίου, τεχνικές μελέτες, έκδοση αδειών, έρευνα αγοράς.
  • Aλλες δαπάνες (έως 6% του προϋπολογισμού), όπως ανάπτυξη και πιστοποίηση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, μεταφορά τεχνογνωσίας, απόκτηση πατέντας.

Η
ENIAC  συνεπής τα τελευταία 18 έτη στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών, διαθέτοντας ένα απόλυτα εξειδικευμένο σύνολο στελεχών και συνεργατών , γνωρίζοντας δε τα στενά χρονικά περιθώρια υποβολής των προτάσεων, παρέχει τη δυνατότητα μιας ολοκληρωμένης αντιμετώπισης κατά τη σύνταξη και υποβολή της αίτησης σας καθώς και την διαχείριση του έργου μετά την έγκριση του.
  

Μπορείτε για κάθε διευκρίνιση να καλείτε την Eniac / Τμήμα Συμβούλων ζητώντας τον κο Παπαδόπουλο Κωνσταντίνο ή Δημ .Τσαμπουνιάρη στα 210- 495 9090 .








                                                                      www.eniac.gr
                                       ΣΠΕΤΣΩΝ  1-3   ΑΘΗΝΑ   18120 ,        TEL.: 210 – 495 90 90       f.:- 495 9037
                                 ENIAC Limited , BUSINESS ADVISORS , BUSINESS CONSULTANTS






Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Επιπέδου Μάστερ στη Διεθνή Διοίκηση Τουρισμού και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Το Τμήμα Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου εξελίσσεται και εδραιώνεται σε διεθνές κέντρο έρευνας και αριστείας στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων φιλοξενίας και τουρισμού.  Στόχος είναι, η ορθολογική ανάπτυξη και διάδοση των επιστημονικών γνώσεων και αξιών στις οποίες εδράζονται τα επαγγέλματα επιχειρήσεων φιλοξενίας και τουρισμού.  Αποσκοπεί παράλληλα στην εκπαίδευση επιστημόνων υψηλού επιπέδου, οι οποίοι να μπορούν να στελεχώσουν τη βιομηχανία εφαρμόζοντας στρατηγικές αειφόρου οικονομικής, κοινωνικής, πολιτισμικής και περιβαλλοντικής διοίκησης.

Από τον προσεχή Σεπτέμβρη το Τμήμα θα προσφέρει το μοναδικό πρόγραμμα σπουδών, επιπέδου Μάστερ (Msc) στη Διεθνή Διοίκηση Τουρισμού και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας, στην ελληνική γλώσσα.  Το πρόγραμμα έχει σκοπό να προσφέρει σε πτυχιούχους ανώτατης εκπαίδευσης εξειδίκευση στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.  Απευθύνεται σε κατόχους πρώτου πανεπιστημιακού πτυχίου σε θέματα Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών, Τουρισμού και Δημοσίων Σχέσεων, ανάμεσα σε άλλα.  Η φοίτηση στο πρόγραμμα μπορεί να είναι τόσο σε πλήρη όσο και σε μερική βάση.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις απαιτήσεις του προγράμματος και τη διαδικασία αίτησης έχουν ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος (http://www.cut.ac.cy./studies/masters/mastersInfo).  Παράλληλα, το Τμήμα θα διοργανώσει στο προσεχές μέλλον ημερίδα ενημέρωσης για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα για την οποία θα σας αποσταλεί πρόσκληση.

Αναμένουμε ότι, μέσα από το μεταπτυχιακό πρόγραμμα και τη δική σας ενεργή συμμετοχή θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε μια σημαντική ομάδα ικανών μελλοντικών στελεχών για την τουριστική και ξενοδοχειακή βιομηχανία, η οποία θα συνδράμει στην ανάπτυξη και βιωσιμότητα του κλάδου.

7/4/11

iNFRAPEDiA 2011 9-10 APRIL INVITATION


Newsletter | Τρίτη 29, Μαρτίου 2011


iNFRAPEDiA 2011
9-10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011
ΖΑΠΠΕΙΟ ΜΕΓΑΡΟ




Με την συμμετοχή των μεγαλύτερων εταιρειών που παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες για την εκπαίδευση θα διεξαχθεί η 3η έκθεση για την υποδομή εκπαιδευτικών κέντρων iNFRAPEDiA 2011 το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Απριλίου 2011 στο Ζάππειο Μέγαρο.

Η Έκθεση:

Οι σχετικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι η σωστή υποδομή και ο τεχνολογικός εξοπλισμός των εκπαιδευτικών χώρων συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εξελιγμένοι τρόποι εκμάθησης που έχουν προστεθεί τα τελευταία χρόνια όπως διαδραστικοί πίνακες, internet, τηλεδιάσκεψη, κ.α. δημιουργούν ενδιαφέρον στους ιδιοκτήτες εκπαιδευτικών κέντρων για εκσυγχρονισμό με κίνητρο την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την παράλληλη μείωση του κόστους διδασκαλίας.







Για περισσότερες πληροφορίες, στο 210 924.5577 ή info@verticom.gr



Οργάνωση:


Χορηγοί:











       

Copyright Premierevents © 2011, All Rights Reserved

Info Seminar

0305-InfoSeminar.jpg

6/4/11

International Scientific Conference on "Energy and Climate Change"

2nd open call

The PROMITHEAS Network  is organizing for the fourth year the

International Scientific Conference on "Energy and Climate Change" 

during 13-14 October 2011 in  Athens (Greece).

This second open call was released after receiving the kind request to extend the deadline.
Accepted abstracts are uploaded at the web-site of the PROMITHEASnet (http://www.promitheasnet.kepa.uoa.gr). The review procedure is not completed.
Please find more details regarding this event (venue, members of the Scientific Committee, themes and topics, registration fees) at the attached broschure. For submitting abstracts please use the attached sample page. We apologise if you received this message more than once.

For any questions please contact us at promitheas@kepa.uoa.gr

EDEN Dublin Conference - April update



April update

The response to the Call, with over 200 papers submitted from all of Europe and other continents was overwhelming, and with the outstanding keynotes and the high number of valuable contributions, we have the makings of a very successful conference.
A selection of workshops to be presented:
  • The New Ecosystem of Learning in Europe: From e-Competences to e-Credits
  • EDEN – US Distance Learning Association Special Session:
    E-learning Strategies in Global Perspective
  • Building a Leadership Culture: A Workshop for Emerging Leaders in Online Learning
  • Engagement in Science Education: Sustainable ICT Tools for Science Education
  • Social Software for Social Inclusion: Successes or Failures?
  • Supporting Teacher Virtual Mobility for Higher Education Modernisation and Openness
  • Effective Self-Evaluation of Technology Enhanced Learning
  • Distance Learning in a Web 2.0 World with Steve Wheeler - Social web tools in authentic teaching and learning contexts, for a personalised learning experience
Interactive demonstration sessions will present software and hardware tools with recent remarkable solutions.
Keynote Speakers:
  • Her Excellency Mary McAleese, President of Ireland
  • Sir John Daniel, President & Chief Executive Officer, Commonwealth of Learning
  • Tony Long, Director European Policy, WWF
  • Paul Kim, Chief Technology Officer and Assistant Dean for Stanford's School of Education
  • Clare Dillon, Microsoft Head of Research/University engagement
  • Graham Attwell, Director, Welsh research institute, Pontydysgu (Bridge to Learning), UK and University of Bremen, Institute of Technology and Education, Germany
  • Liv Arnesen, Adventurer, guide, and motivational speaker; Ambassador for the Norwegian Refugee Council
  • Kevin C. O'Rourke, Head of eLearning Support & Development, Dublin Institute of Technology, Ireland
  • Alfredo Soeiro, University of Porto, Portugal
The Conference Dinner on 21 June, with entertainment, will be organised in the famous Guiness Storehouse, designed in the shape of a giant pint of Guiness. The evening includes a guided visit at the end of which, on reaching the head of the pint, the Gravity Bar, you can enjoy the unique spectacular view across Dublin.

Information about how to register for the event, Dublin highlights and Hotel Booking are available on the Conference web.

4/4/11

Life Coaching


                  
 Εξειδικευμένα Σεμινάρια
  ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Life Coaching
Βελτιώστε την ζωή σας δημιουργικά  
Νιώθετε την ανάγκη να αλλάξετε την ζωή σας, αλλά δεν ξέρετε που να αρχίσετε; Life Coaching: θέστε προτεραιότητες, αξιολογήστε καταστάσεις, βρείτε τον πραγματικό σας εαυτό. βάλτε στόχους, βελτιώστε την ζωή σας.
Το εντατικό αυτό σεμινάριο επικεντρώνεται στην εισαγωγή, αντίληψη και εφαρμογή του life coaching σε προσωπικό επίπεδο.  Οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται στην έννοια του Life Coaching και ασκούνται στην αποτελεσματική εφαρμογή του, έτσι ώστε να είναι σε θέση να κάνουν  αισθητή την  διαφορά στην ζωή, την απόδοση, την καριέρα ή τις σχέσεις τους.

Σε ποιους απευθύνεται :
Το σεμινάριο Life Coaching απευθύνεται σε κάθε εργαζόμενο /η, ανεξαρτήτου ηλικίας, αντικειμένου και εμπειρίας, ο/ η οποίος /α επιθυμεί την δημιουργική αλλαγή στην ζωή του. Απευθύνεται τόσο σε εργαζόμενους, επαγγελματίες αλλά και σε επιχειρηματίες μικρών – μεσαίων αλλά και μεγάλων επιχειρήσεων.

Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να :
-  Γνωρίζουν τις ιδιαίτερες ικανότητες και αδυναμίες τους, αναπτύσσοντας τα θετικά και μειώνοντας τα αρνητικά τους σημεία
-  Έχουν σαφή εικόνα για την πραγματική κατάσταση που βρίσκονται σήμερα, αλλά και να επικεντρωθούν στο που θέλουν να πάνε
-   Εντοπίζουν τα επιτεύγματά τους και μη και να αξιοποιούν θετικά κάθε εμπειρία τους
-   Ξεχωρίζουν το όνειρο από τον στόχο
-   Θέσουν πρόγραμμα για την υλοποίηση των στόχων τους
-   Δεσμεύονται για την υλοποίηση των προγραμμάτων τους

Η μέθοδος :
Το σεμινάριο είναι εντατικό και πρακτικό. Υπάρχουν σχεδιασμένα παραδείγματα από την ελληνική και διεθνή αγορά τα οποία εφαρμόζονται σε όλους τους συμμετέχοντες υπό μορφή ομάδων για την εφαρμογή όλων όσων διδάσκονται. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται για την άμεση εφαρμογή της ύλης από τους συμμετέχοντες.

Τα οφέλη όσων συμμετάσχουν :
- πρακτικοί τρόποι για την γνώση και άμεση εφαρμογή του σκεπτικού του Life Coaching
- μια βαθιά κατανόηση  για όλη την λειτουργία  του Life Coaching και των οφελών του
- πρακτικά βήματα για την αλλαγή της ζωής τους , με στόχους, πρόγραμμα και ενέργειες

Περιεχόμενα :
-        Εισαγωγή – Τι δεν είναι το life coaching -
-        Τι είναι & που εφαρμόζεται το Life Coaching
-        Πηγές – αρχές του Life Coaching :
-        Γνωριμία με τον εαυτό μας
-        Περιγραφή της σημερινής μου κατάστασης - Τομείς δραστηριοποίησης
-        Αντανάκλαση
-        Βαθμός ικανοποίησης από την ζωή μου
-        Όνειρα και στόχοι
-        Που είμαι σήμερα – Που θέλω να πάω ?
-        Πως θα πάω ? Ποια βήματα θέλω / πρέπει να ακολουθήσω
-        Διάγραμμα στόχου – χρόνου – κόστους – ενεργειών
-        Δέσμευση για τις απαραίτητες ενέργειες για την υλοποίηση των στόχων μου

 

Εκπαιδευτης: 
Γιώργος Καραθάνος
Doctorate in Communications (cand.), MΑ in Communications – Crisis Management, Media Training, Dip LC (LC Inst.), ΒΑ. Οι επαγγελματικές ιδιότητες του Γιώργου Καραθάνου είναι :
§   -  Σύμβουλος Επικοινωνίας-Crisis Management , Media Trainer
§   -  Αποκλειστικός Πιστοποιημένος Εισηγητής των Σεμιναρίων του Henshall Centre, το Νο1 κέντρο εκπαίδευσης επαγγελματιών Επικοινωνίας – Δημοσίων Σχέσεων στην Μ. Βρετανία για Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια
§   -  Επίσημος Αντιπρόσωπος του CIPR (Chartered Institute of Public Relations, London) για Ελλάδα και Κύπρο
§   -  Συνεργάτης Εκπαίδευσης Distance Learning & KEK του ΕΚΠΑ (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
§   -  Λέκτωρ της Αστυνομικής Ακαδημίας Κύπρου
§   -  Συγγραφέας σε θέματα Επικοινωνίας.
§   -  Εγκεκριμένος Life Coach (Σύμβουλος Προσωπικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης)

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 
 6 Ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ
 -     ΤΕΤΑΡΤΗ 13 Απριλίου 2011, 16.00-22.00
Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΣΑΒΒΑΤΟ 16 Απριλίου 2011, 11.00-17.00, 
The MET Hotel, 26ης Οκτωβρίου 48, στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης. 


ΚΟΣΤΟΣ: 
   195 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης του Βρετανικού Οργανισμού Εκπαίδευσης Henshall Centre. 


ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ
 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!  http://www.globalgreece.gr/picture/upload/creditcards.jpg                                                                                                         
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Με φιλικούς Χαιρετισμούς
Για την Global Greece                                        

Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ,
DipM, MIEx.   
Global Greece  - International Business Projects
Thomas Building, 9th km. Thessaloniki – Thermi, POBox. 60689, 570 01 Thessaloniki, Greece
Tel: +30 2310474191, Fax: +30 2310474192, Email: info@globalgreece.gr Web: www.globalgreece.gr

15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics

AnnouncementGR.jpg