Ανακοινώσεις

19/1/12

Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία(EVS)-Επιλογή εθελοντών για το Μάρτιο του 2012


Η ΜΚΟ ANCE www.ance-hellas.org δίνει την ευκαιρία σε νέους και νέες να εργαστούν εθελοντικά για 6 μήνες στην Ιταλία με το πρόγραμμα EVS με όλα τα έξοδα μετακίνησης, διατροφής και διαμονής καλυμμένα με έναρξη το Μάρτιο του 2012. Αν σας ενδιαφέρει να βιώσετε μια ανεπανάληπτη εμπειρία, παρακαλώ επικοινωνήστε στο ance@ance-hellas.org και στο 210-8215044 το αργότερο μέχρι 23/1/2012


Siokou Vivi
Project Coordinator

ANCE NGO
15A Miaouli str.
Athens 105 54, Greece
Tel./Fax: 0030-210-8215343


13/1/12

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ SEMINAR e-invoicing


ΣεμινάριοΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
  Υποχρεωτική από 1/1/2012
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012 (15:30 - 21:30)
στο Ξενοδοχείο
CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου
Πλ. Καραϊσκάκη,  Αθήνα
Η νέα υπουργική απόφασή (ΠΟΛ 1158 / 21-07-2011) θέτει σε άμεση υποχρεωτική εφαρμογή την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση όπως ορίζει ο νόμος 3842/23-4-2010. Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται λεπτομερώς τα βήματα και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν από το τμήμα Λογιστηρίου της επιχείρησης για την έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων, καθώς και οι συναλλαγές, οι οποίες είναι υποχρεωτικό να γίνονται ηλεκτρονικά από 1/1/2012, σύμφωνα με το Νόμο 3842 και τις πρόσφατες αλλαγές και εξαγγελίες του Υπουργείου Οικονομικών. Επίσης, θα συζητηθούν τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε τομείς, όπως πχ της οργάνωσης των δραστηριοτήτων του τμήματος Λογιστηρίου, της βελτίωσης παραγωγικότητας, καθώς και νομικά ζητήματα και θέματα που αφορούν την ασφάλεια των συναλλαγών.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Προϊσταμένους & Στελέχη Λογιστηρίου και Μηχανογράφησης, Λογιστές και σε όσους εμπλέκονται με θέματα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και συστημάτων Ηλεκτρονικών πληρωμών - συναλλαγών.
  • Ηλεκτρονική Τιμολόγηση & νέος Φορολογικός Νόμος:
    • Πότε και σε ποιες περιπτώσεις είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση
    • Προετοιμασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης
  • Ηλεκτρονικές υπηρεσίες (On-line):
    • Έκδοση Ηλεκτρονικών τιμολογίων
    • Ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών
    • Καταστάσεις τιμολογίων
  • Συστήματα τραπεζικών συναλλαγών:
    • Τραπεζικά πληροφοριακά συστήματα διαδικτύου
    • Διαχείριση ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών
    • Τυποποιημένα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών
    • Διαχείριση ηλεκτρονικών πληρωμών
  • Νομικά ζητήματα και ρυθμιστικό πλαίσιο:
    • Ηλεκτρονική τιμολόγηση και ψηφιακά τιμολόγια
    • Ηλεκτρονικές (Ψηφιακές) Υπογραφές και  Κρυπτογράφηση
    • Νομικό πλαίσιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές
    • ΠΟΛ 1158 / 21-07-2011
  • Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση ως παράγοντας:
    • Μείωσης κόστους
    • Βελτίωσης παραγωγικότητας
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:
IT Project Manager Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών. Εισηγητής οικονομικών σεμιναρίων με μεγάλη διδακτική εμπειρία.
Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: Μαρίνα Βλαχαΐτη.
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.
H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.
Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ:  Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη Δήλωση Συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421
ή ηλεκτρονικά στο email info@abpm.gr
ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Α.Φ.Μ.
Δ.Ο.Υ.
ΤΗΛ
FAX
e-mail
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
1.
2.
3.
Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου

Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 280 Ευρώ + Φ.Π.Α.Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.
Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 163002320002857 ΙΒΑΝ: GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
  • Εγχειρίδιο «Ηλεκτρονική Τιμολόγηση»
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μας
www.abpm.gr

Advanced Business Process Management
Ηρώων Πολυτεχνείου 13, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
e-mail: info@abpm.gr, url:
http://www.abpm.gr
ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΩΡΕΣ
ΑΘΗΝΑ
Δευτέρα 30/01/2012
09:30-17:00
ΑΘΗΝΑ
Τετάρτη 8/02/2012
15:30-21:30
ΑΘΗΝΑ
Τρίτη 14/02/2012
10:00-17:30
ΑΘΗΝΑ
Τρίτη 20/03/2012
10:00-17:30
ΑΘΗΝΑ
Τετάρτη 28/03/2012
09:30-17:00


17/12/11

Πανευρωπαϊκή δημοσκόπηση εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας

Αγαπητέ Φοιτητή/Απόφοιτε, Αγαπητή Φοιτήτρια/Απόφοιτη,
Καλώς  ήρθατε στην ετήσια έρευνα trendence Graduate Barometer Europe (GBE) 2012. Η έρευνα διεξάγεται μέσω διαδικτύου μέσα από μια εύκολη και γρήγορη διαδικασία.
Για να συμμετάσχετε παρακαλώ πατήστε  τον ακόλουθο σύνδεσμο:
Το ΤΕΙ Πειραιά είναι ένα από τα 1000 πανεπιστήμια και τεχνολογικά εκπαιδευτικά ιδρύματα πανευρωπαϊκώς που συμμετέχουν στο trendence Graduate Barometer, τη μεγαλύτερη δημοσκοπική έρευνα για τη σταδιοδρομία και την εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις που καλείσθε να απαντήσετε αφορούν το πόσο ικανοποιημένοι είστε από  τις σπουδές σας και τις προσδοκίες σας σχετικά με τη μελλοντική σας καριέρα και τους πιθανούς εργοδότες σας. Η δημοσκόπηση συγκεντρώνει τις απόψεις φοιτητών από ολόκληρη την Ευρώπη και διερευνά τις ομοιότητες και τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν.
Με την ολοκλήρωση της έρευνας θα έχετε τη δυνατότητα να συγκρίνετε τις απαντήσεις σας με τα ανάλογα αποτελέσματα των φοιτητών στην Ελλάδα/Ευρώπη.  Επιπλέον σας δίνεται η ευκαιρία να κερδίσετε ένα από τα ακόλουθα χρηματικά ποσά:
* 2 x € 1000
* 5 x € 500
Η δημοσκόπηση διενεργείται με τη σύμπραξη του ερευνητικού μας συνεργάτη το Ινστιτούτο trendence. Σας διαβεβαιώνουμε ότι οι απαντήσεις σας θα παραμείνουν ανώνυμες και ότι τα στοιχεία σας βρίσκονται υπό την πλήρη προστασία του αντίστοιχου κώδικα.
Είμαστε στην διάθεσή σας για τυχόν διευκρινήσεις και σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας.
 
Με εκτίμηση,
Γραφείο Διασύνδεσης ΔΑΣΤΑ Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ

18/11/11

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

Μετά την έγκριση των προγραμμάτων κατάρτισης του έργου «Κατάρτιση ανέργων σε πιστοποιημένα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) με υποχρεωτική απασχόληση σε θέσεις συναφείς με θέματα τουρισμού στις 3 περιφέρειες σταδιακής εξόδου» και στο πλαίσιο του Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ» (ΕΣΠΑ 2007-2013) του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, σας κοινοποιούμε την πρόθεση υλοποίησης του  προγράμματος:


ΚΩΔ. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΕΚ
ΦΟΡΕΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
1110993
01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ – ΚΩΔ.
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - 7
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ (ΓΚΙΝΟΣΑΤΗ 88Α)
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ (ΩΡΕΣ)
12/2011 – 8/2012
25
800
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΧΟΥ
15/12/2011
ΛΥΚΕΙΟ - Ι.Ε.Κ. –Τ.Ε.Ι. ΣΧ.ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ.ΕΠΑΓΓΕΛ.
ΑΝΕΡΓΟΙ





ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (γενικός στόχος, κύριες ενότητες του προγράμματος κ.α.)
Το προτεινόμενο Πρόγραμμα  με τίτλο «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ» είναι συνολικής διάρκειας 800 ωρών από τις οποίες οι 160 ώρες αφορούν σε θεωρητική κατάρτιση και οι  640 ώρες σε Πρακτική Άσκηση σε επιλεγμένες Επιχειρήσεις.
 Απευθύνεται σε είκοσι πέντε (25) άνεργους/ες. Μετά το τέλος του προγράμματος, το 30% από τους καταρτιζόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα θα ενταχθούν σε περίοδο υποχρεωτικής απασχόλησης στα πλαίσια της επιχείρησης πρακτικής άσκησης και για περίοδο τουλάχιστον 3 μηνών με εξασφαλισμένα τουλάχιστον 70 συνολικά ημερομίσθια.
Σκοπός του προγράμματος είναι οι καταρτιζόμενοι να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις δεξιότητες και συμπεριφορές, οι οποίες θα τους επιτρέψουν να εργασθούν αποδοτικότερα σε τουριστικά γραφεία.Οι εκπαιδευτικοί στόχοι περιλαμβάνουν :
·         Κομβικές γνώσεις και δεξιότητες
·         Ειδικές γνώσεις και δεξιότητες
·         Εξοικείωση με τις Νέες τεχνολογίες κατάρτισης
·         Δεξιότητες κοινωνικού περιεχομένου / Κοινωνικές Δεξιότητες
·         Δεξιότητες Διαχείρισης Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας
Οι εκπαιδευτικές ενότητες του προγράμματος είναι:
·            Εισαγωγή στην Τουριστική βιομηχανία
·            Οργάνωση Τουριστικών Γραφείων και Επιχειρήσεων
·            Χαρακτηριστικά των παγκόσμιων τουριστικών προορισμών
·            Εξυπηρέτηση πελατών και εργασιακές διαδικασίες
·            Προϊόντα και υπηρεσίες του τουρισμού και των ταξιδιών
·            Η Πληροφορική στον Τουρισμό
·            Το internet στην υπηρεσία του Τουρισμού
·            Βασικές αρχές υγιεινής και ασφάλειας εργασίας
·            Βασικές αρχές εργατικής νομοθεσίας
·            Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας
·            Θέματα ισότητας των δύο φύλων στην απασχόληση

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι υποψήφιοι να έχουν τα παρακάτω προσόντα:
1.     Επίπεδο Σπουδών: ΛΥΚΕΙΟ - Ι.Ε.Κ. –Τ.Ε.Ι.- ΣΧ.ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
2.     Ηλικία: άνω των 18 ετών
3.     Πρόσθετα Χαρακτηριστικά: άνεργοι

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων:

Ø  Από 18/11/2011  έως  23/11/2011


Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά  είναι τα εξής:

1.
Αίτηση συμμετοχής (δίνεται και συμπληρώνεται στο ΚΕΚ)
2.
Μία πρόσφατη φωτογραφία
3.
Επικυρωμένο αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (διπλής όψης)
4.
Επικυρωμένο αντίγραφο τίτλου σπουδών
5.
Πιστοποιητικό γνώσης ξένης γλώσσας (εφόσον υπάρχει, απλή φωτοτυπία)
6.
Πιστοποιητικό Η/Υ (εφόσον υπάρχει, απλή φωτοτυπία)
7.
Επικυρωμένο Αντίγραφο Κάρτας Ανεργίας ΟΑΕΔ
8.
Έντυπο Υπόδειξης Ανέργων για συμμετοχή στο πρόγραμμα (εις τριπλούν)
9.
Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 στην οποία δηλώνεται ότι ο/η υποψήφιος/α είναι άνεργος/η, τα στοιχεία του βιογραφικού σημειώματος είναι αληθή και δεν έχει παρακολουθήσει άλλο  επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης το τελευταίο δίμηνο (δίνεται και συμπληρώνεται στο ΚΕΚ)

Οι άνεργοι, με ή χωρίς δικαίωμα τακτικού επιδόματος ανεργίας, δικαιούνται εκπαιδευτικού επιδόματος 4,40 ευρώ μικτά ανά ώρα κατάρτισης. Για τους καταρτιζόμενους που ανήκουν στις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες πληθυσμού το εκπαιδευτικό επίδομα ανά ώρα κατάρτισης ανέρχεται στο ποσό των 5,00 ευρώ μικτά ανά ώρα κατάρτισης.


Πληροφορίες για συμμετοχή δίνονται από το ΚΕΚ «01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε.», Γκινοσάτη 88A, Μεταμόρφωση,  κος Τσάτσος Σωτήρης ώρες επικοινωνίας: 10:30–14:30, τηλ: 210-6230444.



Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΚΕΚ

«01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε.»



ΦΙΛΝΤΙΣΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Διευθυντής Κατάρτισης

Πενθήμερο σεμινάριο με θέμα ‘Επιθεωρητές / Επικεφαλής Επιθεωρητές Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών’ κατά ISO/IEC 27001:2005


H ISOQAR θα πραγματοποιήσει πενθήμερο σεμινάριο με θέμα ‘Επιθεωρητές / Επικεφαλής Επιθεωρητές Συστημάτων Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών’ κατά ISO/IEC 27001:2005
To σεμινάριο προσφέρεται από τον Βρετανικό Φορέα Πιστοποίησης ISOQAR Ltd και είναι από τα πρώτα που θα πραγματοποιούνται στην Ελλάδα πάνω στο νέο αυτό πρότυπο που αρχίζει να παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον παγκοσμίως.
Το εκπαιδευτικό σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από 12 έως 16 Δεκεμβρίου 2011. Κατά την 5η ημέρα του σεμιναρίου θα διεξαχθούν εξετάσεις σύμφωνα με τους κανονισμούς του IRCA  Η γλώσσα διεξαγωγής είναι στα Αγγλικά αλλά θα προσφέρεται δυνατότητα παράλληλης μετάφρασης στα ελληνικά στα σημεία που απαιτηθεί από τους συμμετέχοντες.
Παρέχεται επίσης και η δυνατότητα ένταξης του κόστους του σεμιναρίου στο πρόγραμμα 0,45% του ΛΑΕΚ .
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 210 6218021 ή στο training@isoqar.gr