Ανακοινώσεις

28/5/10

Management of Supplies - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ


Σεμινάριο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
  • Στη Γενική Διεύθυνση
  • Σε Στελέχη Προμηθειών
  • Σε Στελέχη Logistics
  • Στον Υπεύθυνο Προσωπικού
ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν την αποδοτικότητα του συστήματος προμηθειών και να κάνουν χρήση σύγχρονων εργαλείων, προκειμένου να επιτύχουν μείωση του κόστους και επιλογή αξιόπιστων προμηθευτών.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Αθηνά Τζαλιγοπούλου,
με πολυετή εμπειρία στον σχεδιασμό & τη λειτουργία Προμηθειών και γενικότερα των συστημάτων Logistics.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ
Η Advanced Quality Services Ltd.
είναι εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων με 17ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, που έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 500 - σημαντικών συμβουλευτικών Projects σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 8.000 στελεχών επιχειρήσεων.
Μεταξυ των πελατών μας συγκαταλέγονται:

THYSSENKRUPP - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΔΕΕ KOSMOCAR (50 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ), APIVITA, ΕΛ.ΤΑ., JANSSEN CILAG, ΠΕΤΡΟΛΑ ΕΛΛΑΣ, ΤΣΜΕΔΕ, TOSOH HELLAS, PHARMATHEN, ΥΦΑΝΤΗΣ (ΑΛΛΑΝΤΟΠΟΙΪΑ), RILKEN, YALCO, ALPHA ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ, PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΣΥ.ΦΑ, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, FRIESLAND HELLAS, BINGO, ALPHA LEASING, ICAP, ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, FAMAR (ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ), ΑΚΤΩΡ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ, MOTOR OIL, ΤΗΛΕΚΑΛΩΔΙΑ, ΧΑΛΚΟΡ, ALUMIL.

Το πλήρες πελατολόγιό μας μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας www.aqs.gr.
ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
Η παρούσα επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική για την εταιρεία μας. Πιστεύουμε επίσης ότι με την επικοινωνία αυτή παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις χρήσιμες πληροφορίες για έγκυρη και ουσιαστική κατάρτιση των στελεχών.
Σε περίπτωση όμως που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς κάντε click στο link που βρίσκεται στο τέλος του μηνύματος, ή στείλτε ένα email στο aqs@aqs.gr με τίτλο "Διαγραφή".
Τετάρτη 23 & Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 (09:00 - 16:30) ,
Ξενοδοχείο Crowne Plaza, Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
Το σεμινάριό μας αυτό εστιάζεται στην αποδοτικότερη οργάνωση του τμήματος των προμηθειών, τη μείωση του κόστους, τη βελτίωση της ποιότητας, την αξιολόγηση των προμηθευτών και την βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης. Με απλά και κατανοητά παραδείγματα παρουσιάζονται σύγχρονες μεθοδολογίες, όπως:
Η "Προσέγγιση Ολικού Κόστους", η "Ανάλυση Αξίας", η μέτρηση της "Ικανότητας των Προμηθευτών" (Ποιοτικής αξιοπιστίας) και Οικονομικοί Δείκτες για την φερεγγυότητά τους, η σύνδεση της Διαχείρισης έργων με τη Διαχείριση των προμηθειών, η Διαχείριση των claims, η Συστηματοποίηση της "Έρευνας Αγοράς" και η αξιοποίηση των INCOTERMS για την καλύτερη εκμετάλλευση της Παγκοσμιοποιημένης αγοράς.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΓΟΡΩΝ
  • Σχέσεις - Συμμαχίες με Προμηθευτές
  • Global Sourcing
  • Στρατηγική Ποιότητας
  • Στρατηγική μείωσης κόστους & χρόνων παράδοσης
  • Στρατηγική ανάπτυξης προσωπικού προμηθειών & συνεχούς οργανωτικής βελτίωσης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
  • Διαδικασία αγορών-κρίσιμα σημεία
  • INCOTERMS
  • Έρευνα αγοράς
  • Δημιουργία και διαχείριση βάσης προμηθευτών
  • Διαχείριση συμβάσεων
  • Προγραμματισμός αγορών
  • Σύνδεση έργων και προμηθειών
  • Οργανωτική δομή Προμηθειών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ
  • Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach)
  • Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
  • Activity Based Costing
  • Αξιολόγηση αγοράς εξοπλισμού
  • Επιλογή αγοράς ή Leasing
  • Κόστος απόκτησης
  • Συνολικό κόστος Κύκλου ζωής εξοπλισμού
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
  • Διαδικασία αξιολόγησης
  • Αξιολόγηση προσφορών
  • Φόρμουλες συσχέτισης Ποιότητας και Τιμής
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
  • 'Αριστη ποσότητα παραγγελίας
  • Ύψος αποθέματος ασφαλείας
  • Αξιολόγηση παρεχόμενων εκπτώσεων
  • Σύστημα προβλέψεων
  • MRP II
  • Σημείο αναπαραγγελίας
ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣ
  • Μέτρηση Αξιοπιστίας Προμηθευτών
  • ABC Analysis - Pareto
  • Work Flow για έλεγχο ροής προμηθειών
  • EDI, e-Supply, Ηλεκτρονικές δημοπρασίες
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
  • Προετοιμασία
  • Κατάλογος συνήθων λαθών
  • Μεθοδολογία για να φθάσουμε στο win to win
  • Το τελικό κλείσιμο της συμφωνίας
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
  • Audit προμηθειών
  • Δείκτες Ποιότητας και Αποδοτικότητας
  • Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210-6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.
Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs@aqs.gr, ή πατήστε " Δήλωση Συμμετοχής" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Τετάρτη 23 & Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 (09:00 - 16:30),
Ξενοδοχείο Crowne Plaza, Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΑΦΜ: ΔΟΥ:
TΗΛ.: FAX: E-MAIL:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
1.
2.
3.
Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου
Κωδ.Σεμ.D4
KOΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 585 Euro +21% ΦΠΑ κατ΄άτομο
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%,
στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 15%.
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 16300 2002000311 (Προωθημένα Συστήματα Εξυπηρέτησης Ε.Π.Ε) ΙΒΑΝ: GR120140 1630 16300 2002000311
Περιλαμβάνονται:
  • Εγχειρίδιο "ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ"
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Λογισμικό σε Excel για την αξιολόγηση των εκπτώσεων, την ABC ανάλυση και τη Διαχείριση Πληροφοριών
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Δ.
Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής κατάθεσης των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: ΠΕΜΠΤΗ 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8.
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Ελένη Φλουρή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
Εκτός από το σεμινάριο "ΟΡΓΑΝΩΣΗ και ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ" η εταιρεία μας διοργανώνει και μια σειρά από σεμινάρια, αναλυτικό κατάλογο των οποίων μπορείτε να δείτε εδώ.
Σε όσους στείλουν δήλωση συμμετοχής για σεμινάριά μας 1 μήνα πριν από τη διεξαγωγή τους, παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%.
Published by Advanced Quality Services Ltd.
Copyright © 2010. All rights reserved.
Αθήνα: Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs@aqs.gr
Θεσσαλονίκη: Κουντουριώτου 3 (Παραλιακή), 546 25 Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 554968, Fax 2310 550140, e-mail advanceth@aqs.gr
Web site: www.aqs.gr

   Εαν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails απο την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ.