Ανακοινώσεις

1/12/10

Οικονομικά για μη Oικονομικούς

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το σεμινάριο
Οικονομικά για μη Oικονομικούς
με την χρήση του Βusiness Simulation Game Apples & Oranges 
15,16 Δεκεμβρίου 2010, 09.00-17.00 μμ.  Εκπαιδευτικό Κέντρο Q-Training (50μ από Metro Ν.Κόσμου)
Αξία Συμμετοχής: 500 Ευρώ, Δηλώσεις Συμμετοχής: Τηλ. 210 9244468, Fax. 2109244510
Δυνατότητα επιδότησης: Ο.Α.Ε.Δ.-Λ.Α.Ε.Κ. 0,45%
Η εταιρία Q-Training αξιοποιώντας την συνεργασία της με την Εταιρία CELEMI, την κορφαία Εταιρία διεθνώς στην παροχή εκπαιδευτικών προγραμμάτων που στηρίζονται σε Business Simulations, προσφέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το σεμινάριο Οικονομικά για μη Οικονομικούς σε συνδυασμό με το Business Game Apples and Oranges. Περισσότερα από 1,5 εκατ. Στελέχη διεθνώς έχουν αξιοποιήσει τα business simulations της Εταιρίας CELEMI.
Σκοπός:
Σκοπός του προγράμματος είναι μέσα σε ένα περιορισμένο αριθμό ωρών, να δώσει στους συμμετέχοντες τις βασικές γνώσεις που θεωρούνται απαραίτητες για την αποτελεσματική τους λειτουργία στην επιχείρηση και την επαγγελματική τους επιβίωση. Το σημείο διαφοροποίησης είναι ότι οι συμμετέχοντες μαθαίνουν παίζοντας. Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα παρουσιαστούν τα βασικά εργαλεία λήψης - ανάλυσης και αξιολόγησης των οικονομικών στοιχείων, τα οποία σε συνδυασμό με τις εμπορικές πληροφορίες, χρησιμοποιούνται στην λήψη των επιχειρηματικών αποφάσεων.
Απευθύνεται:
Σε όλες τις  βαθμίδες και ειδικότητες Στελεχών επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τις βασικές οικονομικές αρχές.
Διάρκεια : 16 Ώρες
Συνοπτική Περιγραφή Θεματολογίας:
  • Βασικές οικονομικές έννοιες
  • Η Έννοια των πωλήσεων στα καταστήματα μαζικής εστίασης Το κατάστημα ως επένδυση κεφαλαίου. Το κατάστημα ως κερδοσκοπική επιχείρηση Η μέτρηση των οικονομικών μεγεθών: κεφαλαίο, πωλήσεις, κόστος, κέρδος.
  • Ο ισολογισμός – Έννοιες, Ανάλυση
  • Αποτελέσματα Χρήσεως – Έννοιες, Ανάλυση
  • Δείκτες ελέγχου της διαχείρισης καταστήματος Κοστολόγηση, Πωλήσεις και Εκπτώσεις Βασικές έννοιες της κοστολόγησης
  • Κόστος επιχείρησης
  • Κόστος εξοπλισμού
  • Κόστος λειτουργίας
  •  Κόστος Εμπορευμάτων
  • Κόστη Marketing, απόδοση κόστους πώλησης, κερδοφορία προϊόντος – πελάτη Standard Cost – Direct Cost Η αξιοποίηση της κοστολογικής πληροφορίας στην λήψη αποφάσεων. Νεκρό Σημείο. Στοχοποίηση Πωλήσεων Τι είναι το “ποσοστό”
  • To ποσοστό του μικτού κέρδους της λογιστικής
  • Το ποσοστό περιθωριακού κέρδους της οικονομίας
  • Οι επιπτώσεις των εκπτώσεων στο περιθώριο Τιμολόγηση
  • Μέθοδοι Τιμολόγησης
  • Προσφορά, ζήτηση Ανάλυση αγοράς – προϊόντος Νεκρό σημείο Επεξήγηση διαγράμματα
  • Εμπορική πολιτική Διαδικασίες βελτίωσης κερδών και μείωσης του κόστους
  • Διαχείριση με στόχο την συστηματική επιδίωξη βελτίωσης των κερδών
  • Στρατηγικές αύξησης των πωλήσεων στο κατάστημα.
  • Ο ρόλος των προσφορών.
  • Πολιτικές μείωσης του κόστους.
  • Ο ρόλος της παραγωγικότητας.
  • Οι δείκτες μελέτης της διαχείρισης των αποθεμάτων.
  • Διαγράμματα και δείκτες παρακολούθησης των Στόχων, έλεγχος των αποτελεσμάτων και διορθωτικές ενέργειες.