Ανακοινώσεις

2/6/10

Εθελοντικά Προγράμματα Καλοκαιριού 2010!

Το Δίκτυο ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS είναι στην πολύ ευχάριστη θέση να αναγγείλει τα προγράμματα εθελοντικής εργασίας για το Καλοκαίρι του 2010! Φέτος προσπαθήσαμε να σχεδιάσουμε μία σειρά από προγράμματα που να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες όλων των εθελοντών της οργάνωσης, παρέχοντας μία μεγάλη επιλογή από τόπους προορισμού και είδη εθελοντικής εργασίας σε Ρόδο, Πήλιο και Ναυπακτία. Έχουμε θάλασσα και βουνό, εξωστρεφείς δράσεις αλλά και αποδράσεις στη φύση, περιβάλλον αλλά και πολιτισμό!

Διαβάστε περισσότερα εδώ

28/5/10

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Υγεία & Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Υγεία & Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Κρήτης, καλεί τους ενδιαφερόμενους για το ακαδ. έτος 2010-2011, να υποβάλλουν αίτηση για την απόκτηση Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ΜΔΕ) στη Δημόσια Υγεία, με εξειδίκευση στην Επιδημιολογία. Αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι την Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, τις προϋποθέσεις εισαγωγής, καθώς και τα σχετικά έντυπα υποβολής θα βρείτε στην ιστοσελίδα του προγράμματος http://mph.med.uoc.gr.

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ


ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010-2011

Το Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου προτίθεται να λειτουργήσει για το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) στην Επιστήμη και την Τεχνολογία Υπολογιστών, το οποίο θα απονέμει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) στο πεδίο της Επιστήμης και της Τεχνολογίας των Υπολογιστών στις παρακάτω θεματικές κατευθύνσεις:
1.  Πληροφορική και Εφαρμογές
2.  Τεχνολογίες Αιχμής και Ερευνητικά Θέματα Υπολογιστών

Η πρώτη κατεύθυνση απευθύνεται σε φοιτητές που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις άμεσα εφαρμόσιμες στην παραγωγή και τη βιομηχανία των υπολογιστών, ενώ η δεύτερη κατεύθυνση απευθύνεται σε φοιτητές που επιθυμούν να εξειδικευτούν σε συγκεκριμένα ερευνητικά θέματα αιχμής και να θέσουν τις βάσεις για την περαιτέρω ερευνητική τους ενασχόληση με την επιστήμη των υπολογιστών.

Η ελάχιστη χρονική διάρκεια σπουδών για την απονομή του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) είναι τρία (3) εξάμηνα. Για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης απαιτείται:

(1)   Εκπλήρωση της απαίτησης βασικών γνώσεων, όπως αυτή καθορίζεται στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών
(2)   Συμπλήρωση 30 τουλάχιστον μονάδων ECTS σε κάθε εξάμηνο.
(3)   Επιτυχής εξέταση στον απαραίτητο αριθμό μαθημάτων.
(4)   Εκπόνηση και επιτυχής παρουσίαση διπλωματικής εργασίας

Ο αριθμός των κατ’ έτος εισακτέων στο Πρόγραμμα ορίζεται κατ’ ανώτατο όριο σε σαράντα (40).

Για το ερχόμενο ακαδημαϊκό έτος 2010-2011 στο συγκεκριμένο Π.Μ.Σ. θα γίνουν δεκτοί συνολικά και στις δύο προαναφερθείσες κατευθύνσεις, σαράντα (40) μεταπτυχιακοί φοιτητές. Για το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι Τμημάτων Α.Ε.Ι. Θετικών Επιστημών και Πολυτεχνικών Σχολών της ημεδαπής ή αναγνωρισμένων ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής καθώς και Τμημάτων Τ.Ε.Ι. Σχολών Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Ε.Φ.) Η επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών θα πραγματοποιηθεί µε την προϋπόθεση ότι θα εκδοθεί από το υπουργείο Παιδείας η νομοθετική ρύθμιση για την παράταση του χρόνου λειτουργίας των ΠΜΣ των ΑΕΙ για το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 και μετά, βάσει της οποίας θα ρυθμίζεται και η παράταση λειτουργίας του ως άνω ΠΜΣ.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα πρέπει να καταθέσουν εμπρόθεσμα οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι είναι:
1.     Αίτηση υποψηφιότητας (παρέχεται από τη Γραμματεία του Π.Μ.Σ. ή από την ιστοσελίδα του ΠΜΣ- http://pms.cst.uop.gr). 
2.     Αναλυτικό Βιογραφικό Σημείωμα.
3.     Επικυρωμένα αντίγραφα τίτλων σπουδών. Οι κάτοχοι τίτλων σπουδών της αλλοδαπής οφείλουν να προσκομίσουν την αναγνώριση τίτλου τους από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. (πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ). 
4.     Επικυρωμένο πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας (με ακριβή Μ.Ο.). 
5.     Επικυρωμένη φωτοτυπία δύο όψεων, της αστυνομικής ταυτότητας του υποψηφίου. 
6.     Δύο (2) φωτογραφίες.
7.     Δύο συστατικές επιστολές. 
8.     Αποδεικτικά γνώσης της αγγλικής γλώσσας. 
9.     Επιστημονικές δημοσιεύσεις και διακρίσεις (εάν υπάρχουν). 
10.   Αποδεικτικά επαγγελματικής εμπειρίας (εάν υπάρχουν). 
11.   Τέλος, οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν κάθε άλλο στοιχείο που κατά τη γνώμη τους θα συνέβαλε, ώστε η Επιτροπή Αξιολόγησης να σχηματίσει πληρέστερη και ολοκληρωμένη άποψη. 

Για την παρακολούθηση του Π.Μ.Σ. προβλέπεται η καταβολή διδάκτρων, ύψους 1.400 € ανά εξάμηνο. Τα δίδακτρα του 1ου εξαμήνου καταβάλλονται με την εγγραφή στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα, ενώ τα δίδακτρα του 2ου εξαμήνου καταβάλλονται το αργότερο μέχρι τις 18 Ιανουαρίου του 2011. Επίσης, για μεταπτυχιακούς φοιτητές που θα διακριθούν κατά τη φοίτησή τους στο εν λόγω Π.Μ.Σ., είναι πιθανό να χορηγηθεί ένας αριθμός υποτροφιών, κατόπιν σχετικής απόφασης της Γενικής Συνέλευσης Ειδικής Σύνθεσης του Τμήματος.

Οι αιτήσεις των υποψηφίων θα γίνονται δεκτές από τη Γραμματεία του Π.Μ.Σ. (Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Τέρμα Καραϊσκάκη, 22100, Τρίπολη), υπόψη κας. Α. Τσαφαρά (τηλ. 2710 372169, fax: 2710 372160, e-mail: cstpms-secr@uop.gr), το αργότερο μέχρι τις 30 Ιουλίου 2010 (για τις αιτήσεις που θα σταλούν ταχυδρομικά λαμβάνεται υπ’ όψιν η σφραγίδα ταχυδρομείου). Οι επιτυχόντες θα ανακοινωθούν έως τις 27 Αυγούστου 2010.

Συμπληρωματικές προκηρύξεις θα πραγματοποιηθούν μόνο εφ’ όσον δεν συμπληρωθεί ο προβλεπόμενος αριθμός φοιτητών του Προγράμματος κατά την τρέχουσα διαδικασία επιλογής. Γίνονται δεκτοί και υποψήφιοι που δεν έχουν ακόμη ολοκληρώσει τις σπουδές τους, αλλά προβλέπεται να έχουν ανακηρυχθεί πτυχιούχοι μέχρι την έναρξη του Προγράμματος τον Οκτώβριο 2010, στην οποία περίπτωση οφείλουν να προσκομίσουν τα σχετικά πιστοποιητικά κατά την εγγραφή τους.

Το πλαίσιο λειτουργίας του Π.Μ.Σ., συμπεριλαμβανομένου του οδηγού σπουδών, το έντυπο της αίτησης καθώς και λοιπές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Π.Μ.Σ. http://pms.cst.uop.gr/.

H επιτροπή μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών

        Βασιλάκης Κωνσταντίνος                                              Λέπουρας Γεώργιος
           Επίκουρος Καθηγητής                                               Επίκουρος Καθηγητής

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ HMEΡΙΔΑ : " ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ", ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 29 ΜΑΪΟΥ 2010

Management of Supplies - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ


Σεμινάριο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
  • Στη Γενική Διεύθυνση
  • Σε Στελέχη Προμηθειών
  • Σε Στελέχη Logistics
  • Στον Υπεύθυνο Προσωπικού
ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν την αποδοτικότητα του συστήματος προμηθειών και να κάνουν χρήση σύγχρονων εργαλείων, προκειμένου να επιτύχουν μείωση του κόστους και επιλογή αξιόπιστων προμηθευτών.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Αθηνά Τζαλιγοπούλου,
με πολυετή εμπειρία στον σχεδιασμό & τη λειτουργία Προμηθειών και γενικότερα των συστημάτων Logistics.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ
Η Advanced Quality Services Ltd.
είναι εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων με 17ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, που έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 500 - σημαντικών συμβουλευτικών Projects σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 8.000 στελεχών επιχειρήσεων.
Μεταξυ των πελατών μας συγκαταλέγονται:

THYSSENKRUPP - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΔΕΕ KOSMOCAR (50 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ), APIVITA, ΕΛ.ΤΑ., JANSSEN CILAG, ΠΕΤΡΟΛΑ ΕΛΛΑΣ, ΤΣΜΕΔΕ, TOSOH HELLAS, PHARMATHEN, ΥΦΑΝΤΗΣ (ΑΛΛΑΝΤΟΠΟΙΪΑ), RILKEN, YALCO, ALPHA ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ, PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΣΥ.ΦΑ, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, FRIESLAND HELLAS, BINGO, ALPHA LEASING, ICAP, ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, FAMAR (ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ), ΑΚΤΩΡ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ, MOTOR OIL, ΤΗΛΕΚΑΛΩΔΙΑ, ΧΑΛΚΟΡ, ALUMIL.

Το πλήρες πελατολόγιό μας μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας www.aqs.gr.
ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
Η παρούσα επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική για την εταιρεία μας. Πιστεύουμε επίσης ότι με την επικοινωνία αυτή παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις χρήσιμες πληροφορίες για έγκυρη και ουσιαστική κατάρτιση των στελεχών.
Σε περίπτωση όμως που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς κάντε click στο link που βρίσκεται στο τέλος του μηνύματος, ή στείλτε ένα email στο aqs@aqs.gr με τίτλο "Διαγραφή".
Τετάρτη 23 & Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 (09:00 - 16:30) ,
Ξενοδοχείο Crowne Plaza, Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
Το σεμινάριό μας αυτό εστιάζεται στην αποδοτικότερη οργάνωση του τμήματος των προμηθειών, τη μείωση του κόστους, τη βελτίωση της ποιότητας, την αξιολόγηση των προμηθευτών και την βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης. Με απλά και κατανοητά παραδείγματα παρουσιάζονται σύγχρονες μεθοδολογίες, όπως:
Η "Προσέγγιση Ολικού Κόστους", η "Ανάλυση Αξίας", η μέτρηση της "Ικανότητας των Προμηθευτών" (Ποιοτικής αξιοπιστίας) και Οικονομικοί Δείκτες για την φερεγγυότητά τους, η σύνδεση της Διαχείρισης έργων με τη Διαχείριση των προμηθειών, η Διαχείριση των claims, η Συστηματοποίηση της "Έρευνας Αγοράς" και η αξιοποίηση των INCOTERMS για την καλύτερη εκμετάλλευση της Παγκοσμιοποιημένης αγοράς.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΓΟΡΩΝ
  • Σχέσεις - Συμμαχίες με Προμηθευτές
  • Global Sourcing
  • Στρατηγική Ποιότητας
  • Στρατηγική μείωσης κόστους & χρόνων παράδοσης
  • Στρατηγική ανάπτυξης προσωπικού προμηθειών & συνεχούς οργανωτικής βελτίωσης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
  • Διαδικασία αγορών-κρίσιμα σημεία
  • INCOTERMS
  • Έρευνα αγοράς
  • Δημιουργία και διαχείριση βάσης προμηθευτών
  • Διαχείριση συμβάσεων
  • Προγραμματισμός αγορών
  • Σύνδεση έργων και προμηθειών
  • Οργανωτική δομή Προμηθειών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ
  • Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach)
  • Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
  • Activity Based Costing
  • Αξιολόγηση αγοράς εξοπλισμού
  • Επιλογή αγοράς ή Leasing
  • Κόστος απόκτησης
  • Συνολικό κόστος Κύκλου ζωής εξοπλισμού
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
  • Διαδικασία αξιολόγησης
  • Αξιολόγηση προσφορών
  • Φόρμουλες συσχέτισης Ποιότητας και Τιμής
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
  • 'Αριστη ποσότητα παραγγελίας
  • Ύψος αποθέματος ασφαλείας
  • Αξιολόγηση παρεχόμενων εκπτώσεων
  • Σύστημα προβλέψεων
  • MRP II
  • Σημείο αναπαραγγελίας
ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΥΠΟΔΟΜΕΣ
  • Μέτρηση Αξιοπιστίας Προμηθευτών
  • ABC Analysis - Pareto
  • Work Flow για έλεγχο ροής προμηθειών
  • EDI, e-Supply, Ηλεκτρονικές δημοπρασίες
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
  • Προετοιμασία
  • Κατάλογος συνήθων λαθών
  • Μεθοδολογία για να φθάσουμε στο win to win
  • Το τελικό κλείσιμο της συμφωνίας
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
  • Audit προμηθειών
  • Δείκτες Ποιότητας και Αποδοτικότητας
  • Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210-6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.
Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs@aqs.gr, ή πατήστε " Δήλωση Συμμετοχής" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Τετάρτη 23 & Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 (09:00 - 16:30),
Ξενοδοχείο Crowne Plaza, Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΑΦΜ: ΔΟΥ:
TΗΛ.: FAX: E-MAIL:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
1.
2.
3.
Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου
Κωδ.Σεμ.D4
KOΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 585 Euro +21% ΦΠΑ κατ΄άτομο
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%,
στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 15%.
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 16300 2002000311 (Προωθημένα Συστήματα Εξυπηρέτησης Ε.Π.Ε) ΙΒΑΝ: GR120140 1630 16300 2002000311
Περιλαμβάνονται:
  • Εγχειρίδιο "ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ"
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Λογισμικό σε Excel για την αξιολόγηση των εκπτώσεων, την ABC ανάλυση και τη Διαχείριση Πληροφοριών
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Δ.
Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής κατάθεσης των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: ΠΕΜΠΤΗ 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8.
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Ελένη Φλουρή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
Εκτός από το σεμινάριο "ΟΡΓΑΝΩΣΗ και ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ" η εταιρεία μας διοργανώνει και μια σειρά από σεμινάρια, αναλυτικό κατάλογο των οποίων μπορείτε να δείτε εδώ.
Σε όσους στείλουν δήλωση συμμετοχής για σεμινάριά μας 1 μήνα πριν από τη διεξαγωγή τους, παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%.
Published by Advanced Quality Services Ltd.
Copyright © 2010. All rights reserved.
Αθήνα: Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs@aqs.gr
Θεσσαλονίκη: Κουντουριώτου 3 (Παραλιακή), 546 25 Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 554968, Fax 2310 550140, e-mail advanceth@aqs.gr
Web site: www.aqs.gr

   Εαν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails απο την εταιρία μας παρακαλώ κάντε click εδώ.

16/3/10

Μηχανολόγος ΤΕΙ με εμπειρία σε τμήμα Συντήρησης

Περιγραφή θέσης:

Maintenance Foreman

We are searching for an experienced Maintenance Foreman to work within a busy environment for our client, a multinational manufacturing company, based in Thessaloniki. Our client is the global leader in its sector.  Previous experience within this environment is essential.
Main Responsibilities:
The Foreman provides leadership and is responsible for: scheduling, workface planning, coordinating, supervising, and ensuring the safety of work.
Specifically,
  The foreman must be accountable for following work plans and schedules and ensuring that crews under his direction perform daily and weekly activities to meet production goals.
  Must be responsible and accountable for the safety of the crews under his direction and must understand and accept the importance and legal liability of the role.
  The foreman must be accountable for ensuring the work done meets standards and for implementing work processes to improve productivity and product quality.
  Completing quality control reports when required
Requirements:
  Post graduate Degree in Mechanical Engineering of Technological Educational Institution (T.E.I.).
  Minimum 5 years of relevant experience.
  Working in flexible environment.
  Willing to learn in a challenging atmosphere.
  Troubleshooting
  Computer literacy Ms office, Autocad.
  Good writing communicating in English.
  Age, until 35 years old
Personal Attributes:
  Ability to supervise and coach the Maintenance department in order to achieve demanding goals.
  Communication and organizational skill
  Trustworthiness and Integrity


If you consider yourself up to the challenge then send your CV to us today
(position code MF19):
HRNet Consulting, Γιαννιτσών 90, 54627, fax: 2310-525 945
email: cv@hrnet.gr  web site: www.hrnet.gr

10/3/10

Αναζήτηση Πρακτικής Άσκησης στην Καλαμάτα

Τελειόφοιτη του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Πειραιά επιθυμεί να πραγματοποιήσει την Πρακτική της Άσκηση στην Καλαμάτα. Περισσότερες πληροφορίες στο Γραφείο Διασύνδεσης: 2105691405, 2105381294

3/3/10

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΟΗΘΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗ ABPM Training of Assistant of Accountant





Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Δευτέρα 22 & Τρίτη 23 Μαρτίου 2010 (14:30 - 19:30)
στο Ξενοδοχείο ELECTRA PALACE, Ν. Νικοδήμου 18-20, Αθήνα.
Στο σεμινάριο αυτό παρέχονται βασικές πρακτικές γνώσεις για τους βοηθούς λογιστές, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζεται μία συνεχής υποστήριξη των βοηθών λογιστών επί 6 μήνες μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου για οποιοδήποτε θέμα λογιστηρίου.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε βοηθούς λογιστών, μεσαία στελέχη λογιστηρίου και σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις λειτουργίας Λογιστηρίου.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

      • Οι βασικές Διαδικασίες & καθημερινές λειτουργίες του Λογιστηρίου
      • Το βασικό Λογιστικό Σχέδιο 
      • Οι λογαριασμοί του Γ.Λ.Σ. - Λογαριασμοί απαραίτητοι για τις λειτουργικές ανάγκες της εταιρείας
      • Κέντρα κόστους - Χαρακτηρισμός παραστατικών
      • Εγγραφές σύστασης εταιρείας
      • Εγγραφές αγορών  - πωλήσεων αγαθών, υπηρεσιών και εισαγωγών από τρίτες χώρες. Πωλήσεις με παρακράτηση φόρου εισοδήματος
      • Τήρηση αποθήκης
      • Εγγραφές δαπανών, χρεωστικών και πιστωτικών τόκων
      • Εγγραφές μισθοδοσίας και καταβολής αμοιβών σε ελεύθερους επαγγελματίες και τρίτους με παρακράτηση φόρου εισοδήματος
      • Εγγραφές συμφωνίας τραπεζικών λογαριασμών
      • Εγγραφές απόδοσης φόρων και καταβολής μισθών σε εταίρους ΕΠΕ ή μελών ΔΣ ΑΕ
      • Εγγραφές μεταφοράς υπολοίπου λογαριασμών ΦΠΑ στο λογαριασμό απόδοσης εκκαθάρισης
      • Εγγραφές δοσοληπτικών λογαριασμών
      • Αντιλογισμός Εγγραφών
      • Μηνιαίες υποχρεώσεις από τον ΚΒΣ
      • Συμφωνία λογαριασμών Γενικής Λογιστικής


        Ζαχάκης Στέλιος, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής Ομίλων Εταιρειών, καθώς επίσης και ως εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης.
        Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη
        H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.
        Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: 
        Τρίτη 16 Μαρτίου 2010.

        ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

        Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη δήλωση συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421
        ή ηλεκτρονικά στο email info@abpm.gr

        ΕΠΩΝΥΜΙΑ
        ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
        ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
        ΑΦΜ
        ΔΟΥ
        ΤΗΛ. FAX E-mail
        ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
        1.
        2.
        3.
        Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου
        Κωδ.Σεμ.D5


        Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.
        ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 430 Ευρώ + Φ.Π.Α.
        Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

        Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.
        Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 163002320002857 ΙΒΑΝ: GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857

        • Εγχειρίδιο «Η Εκπαίδευση του Βοηθού Λογιστή»
        • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
        •  Υποστήρηξη επί 6 μήνες για οποιοδήποτε θέμα λογιστηρίου

        Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ABPM


        Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
        Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μας
        www.abpm.gr

        Advanced Business Process Management
        Ηρώων Πολυτεχνείου & Πεντζερίδου 1, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
        e-mail: info@abpm.gr, url: http:
        //www.abpm.gr

        ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
        ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΩΡΕΣ
        Διαχείριση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ΑΘΗΝΑ Τρίτη 23/3/2010 09:00-16:30
        Διαχείριση Συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 15/4/2010 09:00-16:30
        Ανάλυση Οικονομικών Δεικτών ΑΘΗΝΑ Τρίτη 20/4/2010 10:00-17:30
        MANAGEMENT REPORTING - Σύστημα Αξιολόγησης και Ελέγχου της Επιχείρησης ΑΘΗΝΑ Τρίτη 27/4/2010 10:00-17:30

        2/3/10

        Oπenfest - σαββατοκύριακο 13/14 Μαρτίου 2010

        Οι σπουδαστές του τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά, θα διοργανώσουν το φεστιβάλ τεχνολογίας OpenFest 2010, υπό την αιγίδα του τμήματος Η/Υ Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά. Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 13 και 14 Μαρτίου 2010 στο χώρο του ΤΕΙ Πειραιά.

        Το OpenFest είναι ένα φεστιβάλ με θέμα το ελεύθερο λογισμικό και τον ανοιχτό κώδικα διάρκειας δύο ημερών. Διοργανώνεται από τους σπουδαστές του τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά, δεν βασίζεται σε χορηγίες και έχει τελείως αφιλοκερδή χαρακτήρα.

        Σκοπός της διημερίδας είναι να παρουσιάσει το ελεύθερο και ανοιχτό λογισμικό σε μαθητές και σπουδαστές, καθώς και στους άλλους επισκέπτες που είναι ευπρόσδεκτοι να παρευρεθούν στο χώρο της εκδήλωσης. Περιληπτικά, τo OpenFest 2010 θα περιλαμβάνει:
        • Ομιλίες γύρω από θέματα της επιστήμης των Η/Υ, της πληροφορικής, των τηλεπικοινωνιών και νέων τεχνολογιών.
        • Παρουσίαση των ελληνικών κοινοτήτων που δραστηριοποιούνται γύρω από το ελεύθερο και ανοιχτό λογισμικό.
        • Workshops παρουσίασης συγκεκριμένων τεχνολογιών, ανταλλαγής εμπειρίας, εκπαίδευσης.
        • Παράλληλες εκδηλώσεις όπως και διανομή ελεύθερου/ανοιχτού λογισμικού, εγκατάσταση λειτουργικών συστημάτων (installfest) και προγραμμάτων ελεύθερου/ανοιχτού κώδικα.
        Αναλυτικά το πρόγραμμα της εκδήλωσης:

        Σάββατο 13 Μαρτίου
        10:00 - 10:30: Προσέλευση
        10:30 - 11:00: Άνοιγμα της διοργάνωσης - Χαιρετισμοί
                             1η Θεματική Ενότητα: Πνευματικά Δικαιώματα
        11:00 - 11:30: Ευάγγελος Κανίδης - "Ποιόν προστατεύει η προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων;"
        11:30 - 12:00: Αντώνης Χριστοφίδης - "Κίνδυνοι από τις πατέντες λογισμικού στην Ευρώπη"
        12:00 - 12:30: Κώστας Τσακάλογλου - "Ελευθερη και ανοιχτή μουσική"
        12:30 - 13:00: Διάλειμμα
                             2η Θεματική Ενότητα: OS / Open Source
        13:00 - 13:30: Linux Team ΤΕΙ Λάρισσας (Γιώργος Πορτοκάλογλου) - "The future is open"
        13:30 - 14:00: Μιχάλης Ιορδανάκης - "Windows - Linux: Γεφυρώνοντας το χάσμα και περνώντας στην άλλη πλευρά"
        14:00 - 14:30: Μίνος Παναγιώτης - Emi, ένα λειτουργικό σύστημα για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
        14:30 - 15:00: Σιλβέστρος Νίκος - Παπαπαναγιώτου Θεόφιλος - "Open source and free software in business"
        15:00 - 16:30: Μεγάλο Διάλειμμα
        16:30 - 17:00: Linux Team ΤΕΙ Λάρισσας
        17:00 - 17:30: Νίκος Ευθυμίου - "Παρουσίαση της κοινότητας Ubuntu"
        17:30 - 18:00: "Mandriva - διανομή και κοινότητα Mandriva ως παράδειγμα στο χώρο"
        18:00 - 18:30: "Fedora - Παρουσίαση της κοινότητας"

        Κυριακή 14 Μαρτίου
                             3η Θεματική Ενότητα: Web / Networks / Programming
        11:00 - 11:30: Κωνσταντίνος Αραβανής, Λεβεντέας Δημήτρης - "Python: Ψήνει ακόμα και καφέ!"
        11:30 - 12:00: Λεβεντέας Δημήτρης, Κωνσταντίνος Αραβανής - "Πώς από καφέ παράγεις κώδικα!"
        12:00 - 12:30: Διάλειμμα
        12:30 - 13:00: "Web2Py - Next Generation Python Web frameworks"
        13:00 - 13:30: Γαλιατσής Σωκράτης - AWMN & OpenSource
        13:30 - 14:00: Παπαπαναγιώτου Θεόφιλος - Σιλβέστρος Νίκος - "LTSP: ο παλιός εξοπλισμός δεν είναι για πέταμα!"
        14:00 - 15:30: Μεγάλο Διάλειμμα
        15:30 - 16:00: Γιάννης Βλαχογιάννης - "OpenShare - Hybrid Ad Network for Opensource projects running in Google"
        16:00 - 16:30: Rails Team - "Rubly On Rails - diving into Rails"
        16:30 - 17:00: Κωνσταντίνος Αραβανής - "Mercurial"
        17:00 - 17:30: Μάρκος Γώγουλος - "A complete web radio system powed by open source"
        17:30 - ... : Απολογισμός, λήξη διημερίδας, εορταστικές εκδηλώσεις και πάρτυ

        Παράλληλες Εκδηλώσεις
        Σάββατο 13/03 11:00 - 12:00: Δημήτρης Μαρίνος In - "Cabin health monitoring application"(Παράλληλη ομιλία, στην αίθουσα Ε24)
        Κυριακή 14/03 11:00 - 11:30: Οικονομίδης Αναστάσιος (Αυτοματιστές ΤΕΙ Πειραιά) - "Η χρήση της τεχνολογίας SVG για τη δημιουργία διαδραστικών εφαρμογών"

        Είναι μια καλή ευκαιρία για όλους μας να ακούσουμε, να συζητήσουμε και να μάθουμε. Σας περιμένουμε!

        Oπenfest 2010
        ΤΕΙ Πειραιά

        13-14 Μαρτίου 2010

        Πέτρου Ράλλη & Θηβών 250
        Αιγάλεω, Τ.Κ. 12244

        Τηλέφωνο: 210-5381306
        e-mail: pi@oslab.teipir.gr
        website: 
        http://openfest.teipir.gr
        LinkedinFacebookFlickrTwitterLinkedinUpcomingGoogleYoutube

        3.14159265358979323846264338327950288419716939937510