|

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Τ.Ε.Ι Πειραιά αποτελεί μία οργανωμένη προσπάθεια του Ιδρύματος για την υποστήριξη και τη διεύρυνση της επικοινωνίας, αναπτύσσοντας σταθερούς δεσμούς μεταξύ της εκπαιδευτικής Κοινότητας και της Παραγωγής. Η ανάπτυξη και η αρχική λειτουργία του Γραφείου ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια του Β Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ) του ΥΠ.Ε.Π.Θ
Ανακοινώσεις
4/11/10
Σεμινάριο ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Corporate Public Relations
Σεμινάριο " Management Reporting - Σύστημα Αξιολόγησης και Ελέγχου της Επιχείρησης "
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010 (10:00 - 17:30) στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL , Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Οι διοικούντες κάθε επιχείρησης θέλουν να γνωρίζουν πως εξελίσσονται τα οικονομικά και τα λειτουργικά της μεγέθη, να έχουν ολοκληρωμένη και σωστή πληροφόρηση κατά την διάρκεια της χρονιάς, η οποία θα τους βοηθήσει στο να παίρνουν τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις και να έχουν τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης. Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει τον τρόπο οργάνωσης μίας σύγχρονης επιχείρησης. Ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), ακολουθεί η παρουσίαση της κατάρτισης του συστήματος MANAGEMENT REPORTING, παρουσιάζοντας και αναλύοντας μαζί με τους συμμετέχοντες, μία προς μία όλες τις σχετικές οικονομικές αναφορές. Το σεμινάριο αυτό είναι ιδιαίτερα επίκαιρο στην παρούσα οικονομική συγκυρία, όπου είναι εμφανής η ανάγκη για μια πιο ολοκληρωμένη και σε βάθος ανάλυση, αξιολόγηση και έλεγχο των οικονομικών μεγεθών της κάθε επιχείρησης. Στους συμμετέχοντες θα δοθεί τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης σε ηλεκτρονική μορφή για άμεση εφαρμογή, μετά από προσαρμογή. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Ανώτερα Στελέχη Επιχειρήσεων, Οικονομικούς Διευθυντές, Διευθυντές, Προϊσταμένους και Στελέχη Λογιστηρίων, Υπεύθυνους Λογιστικών Γραφείων, οι οποίοι θέλουν να μάθουν πως οργανώνεται μία επιχείρηση, ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), μέχρι την βήμα προς βήμα οργάνωση του συστήματος MANAGEMENT REPORTING.
Ορθόδοξος Νεοφύτου, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής Ομίλου Εταιρειών, καθώς επίσης και ως εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα Χρηματοοικονομικά Θέματα, τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (ΔΛΠ), τις Ενοποιήσεις Ισολογισμών, την Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων, το Budgeting και το Management Reporting. Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη. Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%. Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη Δήλωση Συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421 ή ηλεκτρονικά στο email info@abpm.gr
Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 430 Ευρώ + Φ.Π.Α. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20% Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 163002320002857 ΙΒΑΝ: GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ABPM Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING. Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μας www.abpm.gr | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Advanced Business Process Management Ηρώων Πολυτεχνείου & Πεντζερίδου 1, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421 e-mail: info@abpm.gr, url: http://www.abpm.gr
|
1/11/10
Άρχισε η υποβολή αιτήσεων για το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
Η υποβολή των αιτήσεων για το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο θα γίνει αποκλειστικά μέσω διαδικτύου από την 1η Νοεμβρίου 2010 έως τη 10η Δεκεμβρίου 2010.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις εισαγωγής, ενώ η κλήρωση για τους επιτυχόντες θα γίνει στις 18 Δεκεμβρίου στην Πάτρα.
IT & Business Seminars (November 2010)
H Q-Training ανακοινώνει την διεξαγωγή των παρακάτω εκπαιδευτικών προγραμμάτων Διοίκησης Επιχειρήσεων και Πληροφορικής αποκλειστικά για Στελέχη Επιχειρήσεων. Για να δείτε την αναλυτική ύλη των προγραμμάτων πατήστε εδώ και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας (Τηλ. Κέντρο: 210 9244468).

Τίτλος Σεμιναρίου | Ημερομηνίες Υλοποίησης | Διάρκεια (ώρες) | Ώρες | Πόλη Υλοποίησης | Αξία (Ευρώ) |
Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων (HR & Προσωπική Ανάπτυξη) | |||||
Proving the value of Training & HR (ROI) | 2,3,4/11 | 24 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 1200 |
Μεθοδολογίες και τεχνικές ανάλυσης εκπαιδευτικών αναγκών (Training Need Analysis) | 16,17/11 | 16 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 550 |
Time & Stress Management | 22,23,24/11 | 12 | 17.00-21.00 | Αθήνα | 400 |
Executive Selling : Workshop για Στελέχη πωλήσεων | 26,27/11 | 16 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 500 |
Τεχνικές Βελτίωσης Λεκτικής μη Λεκτικής Επικοινωνίας | 29,30/11 | 16 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 400 |
Σεμινάρια Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών | |||||
ITIL v3 Foundation | 10,11,12/11 | 24 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 900 |
Certified Information Systems Auditor (CISA) | 1,2,3,4,5/11 | 40 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 1400 |
VMware vSphere : Fast Track | 8,9,10,11,12/11 | 40 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 1800 |
PowerPoint 2007 Νέα Χαρακτηριστικά | 22,23/11 | 8 | 17.00-21.00 | Αθήνα | 200 |
SQL Server 2008 Administration Νέο | 17,18,19/11 | 24 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 300 |
Adobe Flash Επίπεδο Ι Νέο | 23,24,25,26/11 | 28 | 10.00-17.00 | Αθήνα | 800 |
Adobe Flash Advanced (Actionscript Programming) Νέο | 30/11 1,2,3/12 | 28 | 10.00-17.00 | Αθήνα | 800 |
Javascript για Web developers | 1,2/11 | 16 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 400 |
Εισαγωγή στο Silverlight 4 | 3,4/11 | 16 | 09.00-17.00 | Αθήνα | 400 |

Q TRAINING 11 Irakleous Str - Athens, Greece 11744 GR |
Σεμινάριο "ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Corporate Public Relations"
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σεμινάριο ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
“Διασφαλίζοντας «Ευημερία για Όλους»: Αξίες και Πολιτικές της Κοινωνικής Οικονομίας της Αγοράς”
Το Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής και το Ίδρυμα Κόνραντ Αντενάουερ διοργανώνουν συνέδριο με θέμα “Διασφαλίζοντας «Ευημερία για Όλους»: Αξίες και Πολιτικές της Κοινωνικής Οικονομίας της Αγοράς”, στην Αθήνα στις 4 και 5 Νοεμβρίου 2010.
Αντικείμενο του συνεδρίου είναι η ιστορική διαμόρφωση και η σύγχρονη πορεία της «Κοινωνικής Οικονομίας της Αγοράς», που αποτέλεσε θεμέλιο του ευρωπαϊκού κράτους πρόνοιας και της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο μέχρι τις μέρες μας. Το θέμα στις επιμέρους πτυχές του θα αναλύσουν πολιτικές προσωπικότητες, διαπρεπείς πανεπιστημιακοί, ερευνητές, και στελέχη οικονομικών οργανισμών από την Ελλάδα και τη Γερμανία.
Στόχος του συνεδρίου είναι η προαγωγή του δημόσιου διαλόγου μέσα από την ανταλλαγή ιδεών, απόψεων και προτάσεων για τη μετεξέλιξη της «Κοινωνικής Οικονομίας της Αγοράς» στο σύγχρονο πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Θα υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στα ελληνικά, γερμανικά και αγγλικά
Είσοδος Ελεύθερη
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)