Ανακοινώσεις

4/11/10

Σεμινάριο " Management Reporting - Σύστημα Αξιολόγησης και Ελέγχου της Επιχείρησης "



Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010 (10:00 - 17:30)
στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL , Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου
Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα.
Οι διοικούντες κάθε επιχείρησης θέλουν να γνωρίζουν πως εξελίσσονται τα οικονομικά και τα λειτουργικά της μεγέθη, να έχουν ολοκληρωμένη και σωστή πληροφόρηση κατά την διάρκεια της χρονιάς, η οποία θα τους βοηθήσει στο να παίρνουν τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις και να έχουν τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης.
Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει τον τρόπο οργάνωσης μίας σύγχρονης επιχείρησης. Ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), ακολουθεί η παρουσίαση της κατάρτισης του συστήματος MANAGEMENT REPORTING, παρουσιάζοντας και αναλύοντας μαζί με τους συμμετέχοντες, μία προς μία όλες τις σχετικές οικονομικές αναφορές. Το σεμινάριο αυτό είναι ιδιαίτερα επίκαιρο στην παρούσα οικονομική συγκυρία, όπου είναι εμφανής η ανάγκη για μια πιο ολοκληρωμένη και σε βάθος ανάλυση, αξιολόγηση και έλεγχο των  οικονομικών μεγεθών της κάθε επιχείρησης. Στους συμμετέχοντες θα δοθεί τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης σε ηλεκτρονική μορφή για άμεση εφαρμογή, μετά από προσαρμογή.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Ανώτερα Στελέχη Επιχειρήσεων, Οικονομικούς Διευθυντές, Διευθυντές, Προϊσταμένους και Στελέχη Λογιστηρίων, Υπεύθυνους Λογιστικών Γραφείων, οι οποίοι θέλουν να μάθουν πως οργανώνεται μία επιχείρηση, ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), μέχρι την βήμα προς βήμα οργάνωση του συστήματος MANAGEMENT REPORTING.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Ποια είναι η διαφορά διοικητικής και χρηματοοικονομικής λογιστικής
  • Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα πλήρες σύστημα reporting
  • Κατάρτιση Αναφορών :
    • Κατάσταση Αποτελεσμάτων (Profit & Loss statement)
    • P&L ανά προϊόν / πελάτη / περιοχή
    • Δαπάνες (Διοίκηση / Διάθεση / Παραγωγή)
    • Ταμειακές Ροές (Cash Flow Statement)
    • Απαιτήσεις πελατών (Credit / Aging Report)
    • Δάνεια (Loan report, επιτόκια, εξασφαλίσεις)
    • Παραγωγές (report ανά γραμμή παραγωγής και δείκτες απόδοσης)
    • Αποθέματα (Inventory report ανά κατηγορία και δείκτες διαχείρισης)
    • Report επενδύσεων (Capital Expenditure - CAPEX)
    • Πωλήσεις / Marketing (πωλήσεις ανά κωδικό / προϊόν / περιοχή, εξυπηρέτηση πελατών / παραδόσεις παραγγελιών / stock outs)
    • Ανθρώπινο Δυναμικό (Reports ατόμων / υπερωριών)
    • Αναφορές παρακολούθησης έργων (Project Reports)
    • Ημερήσιες αναφορές (Daily Reports)
    • Ισολογισμός
    • Εξωτερικό περιβάλλον (μερίδια αγοράς,αξιολόγηση ανταγωνισμού)
  • Αριθμοδείκτες, ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί, ποια η χρησιμότητά τους, ποιους δείκτες θα επιλέξει η εταιρεία να παρακολουθεί διαχρονικά σαν μέτρο απόδοσης, παραγωγικότητας και ελέγχου
  • Ανάλυση κερδοφορίας προϊόντων και οι έννοιες του Contribution Margin και του EBITDA
  • Έλεγχος αποκλίσεων, προσδιορισμός των αιτιών των αποκλίσεων μεταξύ πραγματικών και προϋπολογισθέντων μεγεθών
    Ορθόδοξος Νεοφύτου, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής Ομίλου Εταιρειών, καθώς επίσης και ως εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα Χρηματοοικονομικά Θέματα, τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (ΔΛΠ), τις Ενοποιήσεις Ισολογισμών, την Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων, το Budgeting και το Management Reporting.
    Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη.
    Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.
    H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.
    Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ:
    Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010.

    ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
    Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη Δήλωση Συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421
    ή ηλεκτρονικά στο email
    info@abpm.gr

    ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ:
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
    ΑΦΜ:
    Δ.Ο.Υ.:
    ΤΗΛ. : FAX : e-mail:
    ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
    1.
    2.
    3.
    Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου:
    Κωδ.Σεμ.R

    Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.
    ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 430 Ευρώ + Φ.Π.Α.
    Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

    Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.
    Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 163002320002857 ΙΒΑΝ: GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857


    • Εγχειρίδιο «Management Reporting»
    • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
    • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης

    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ABPM


    Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
    Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μας
    www.abpm.gr


    Advanced Business Process Management

    Ηρώων Πολυτεχνείου & Πεντζερίδου 1, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
    e-mail: info@abpm.gr, url: http:
    //www.abpm.gr

    ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΩΡΕΣ
    Ηλεκτρονική Τιμολόγηση ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 4/11/2010 15:30-21:30
    Η εκπαίδευση του Βοηθού Λογιστή ΑΘΗΝΑ Τρίτη 9 & Τετάρτη 10/11/2010 15:30-20:30
    Από την Οικογενειακή στη Δομημένη Επιχείρηση ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 18/11/2010 09:30-17:00
    Τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Δ.Λ.Π.) και οι διαφορές από τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (Ε.Λ.Π.) ΑΘΗΝΑ Τρίτη 07/12/2010 09:30-17:00
    Ταμειακές Ροές ΑΘΗΝΑ Τετάρτη 08/12/2010 09:30-17:00
    Διαχείριση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 09/12/2010 09:30-17:00
    Εμπορική Αλληλογραφία ΑΘΗΝΑ Σάββατο 18/12/2010 09:00-13:00