Σεμινάριο Τετάρτη 13 Μαΐου 2009 (9:00-16:30), | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ο ανταγωνισμός στις επιχειρήσεις, και ο αγώνας επιβίωσης ανέδειξε την μείωση του κόστους σε κυρίαρχη ανάγκη. Κάθε απόφαση ή ενέργεια του management λαμβάνει το κόστος σοβαρά υπ' όψιν. Το πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό σύστημα κοστολογήσεως, το ABC μας δίνει την δυνατότητα να μετρήσουμε το κόστος με ακρίβεια και να το μειώσουμε.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε λογιστές – κοστολόγους, οικονομικούς διευθυντές, διευθυντές πωλήσεων, στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες που ασχολούνται με την κοστολόγηση, την λήψη αποφάσεων και την τιμολογιακή πολιτική.. ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Εισηγητής ο Κώστας Ματθαίου με ιδαίτερη εργασιακή και εκπαιδευτική εμπειρία σε οικονομικά θέματα καθώς και σε θέματα λογιστηρίου, κοστολόγησης, αποθεμάτων κ.α. Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6215220. Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: ΠΕΜΠΤΗ 7 Μαΐου 2009. Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη δήλωση συμμετοχής στο Fax 210 6215421 ή ηλεκτρονικά στο email info@abpm.gr
Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies, που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΚΟΣΤΟΣ - ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: € 410. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 25% ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ
Η Abpm διαθέτει Σύμβουλους με σημαντική εμπερία σε εξειδικευμένα θέματα αναδιοργάνωσης. Οι κύριοι τομείς εξειδίκευσης είναι η Παροχή Οικονομικών Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, η Παροχή Υπηρεσιών Εγκατάστασης Συστημάτων Ποιότητας, η Ετοιμασία και Υλοποίηση προτάσεων Αναπτυξιακού Νόμου και Χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων και η Εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων με εισηγητές τους κορυφαίους της Αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο. Περισσότερα μπορείτε να δείτε site μας www.abpm.gr | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σε περίπτωση που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς κάντε κλικ εδώ. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Advanced Business Process Management |

Το Γραφείο Διασύνδεσης του Τ.Ε.Ι Πειραιά αποτελεί μία οργανωμένη προσπάθεια του Ιδρύματος για την υποστήριξη και τη διεύρυνση της επικοινωνίας, αναπτύσσοντας σταθερούς δεσμούς μεταξύ της εκπαιδευτικής Κοινότητας και της Παραγωγής. Η ανάπτυξη και η αρχική λειτουργία του Γραφείου ολοκληρώθηκαν στα πλαίσια του Β Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ) του ΥΠ.Ε.Π.Θ
Ανακοινώσεις
21/5/09
Σεμινάριο Activity Based Costing
"Ανάπτυξη Ομαδικότητας" Διαχείριση Διαφωνιών, Αντιπαραθέσεων & Συγκρούσεων με Συναδέλφους
Απευθύνεται σε συναδέλφους από διαφορετικά τμήματα, που θέλουν να αναπτύξουν τις ικανότητες διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων με άτομα και ομάδες, χρησιμοποιώντας την δυναμική των συναισθημάτων, προς όφελος της εταιρείας, των συνεργατών και της επίλυσης της διένεξης.
Τα οφέλη για τους συμμετέχοντες:
· Η μύηση στην τέχνη της συνεργασίας και ενεργητικής επικοινωνίας με «δύσκολους» ή λιγότερο «δύσκολους» συναδέλφους αυξάνει κατακόρυφα την συνεργασία και άρα την ομαδική αποτελεσματικότητα.
· Περισσότερη αυτοπεποίθηση στην συνεργασία σας με συναδέλφους φορτισμένους, ταραγμένους ή απλά κουρασμένους και ταλαιπωρημένους.
· Εξάσκηση και γνώση στη αποφόρτιση εντάσεων με εκλεπτυσμένες τεχνικές συναισθηματικής νοημοσύνης για να επικρατήσει καλό κλίμα και ηρεμία, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
Συνοπτικό Πρόγραμμα:
* Επικοινωνία για προχωρημένους:
o Γλώσσα Σώματος: τι σημαίνει όταν…
o Η σημασία του τόνο φωνής και ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός
o Ενοχλητικές Εκφράσεις και Λέξεις και η Αντικατάσταση τους
o Ο χρυσός κανόνας για την εξυπηρέτηση του συναδέλφου (και του πελάτη)
o Η αγαπημένη λέξη των συναδέλφων (και των πελατών)
* Τεχνική Εξυπηρέτησης Συναισθηματικά Φορτισμένων Πελατών
o Τι όφελος έχετε από την εφαρμογή της τεχνικής
o Εμβάθυνση στο συναίσθημα του θυμού
o Τα 7 στάδια της τεχνικής
o Τι σημαίνει και πώς γίνεται η ενεργητική συμπαράσταση
o Πότε κάνετε την υπέρβαση
* Πρακτική Εξάσκηση σε Υποθετικά και Πραγματικά Περιστατικά
* Οι συνήθειες και η διαδικασία της Αλλαγής
o Τα τέσσερα στάδια της αλλαγής
o Πόσο καιρό χρειάζεστε για την αλλαγή
o Στοχοθέτηση
Μεθοδολογία:
Δια-δραστική εκπαίδευση που συνδυάζει παρουσίαση ύλης, ομαδική συζήτηση, και βιωματική εξάσκηση σε πραγματικά περιστατικά.
Αριθμός ομάδας:
Για καλύτερη εξάσκηση, ο μέγιστος αριθμός ατόμων χρειάζεται να είναι έως 15 άτομα, ενώ προτεινόμενος αριθμός είναι τα 10-12 άτομα. Προτεινόμενη η μίξη εκπαιδευομένων από διαφορετικά τμήματα, όμως περίπου παρόμοιας ιεραρχίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: Ιφιγένεια Παπαρούση
Απόφοιτος του American College of Thessaloniki και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Πανεπιστημίου Hartford στις Η.Π.Α, ενώ επιμορφώνεται σε θέματα ψυχολογίας από το 1987. Έχει εργαστεί σε θέσεις Marketing και Πωλήσεων, σε πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων ευρείας διανομής, όπως Coca-Cola, Nestle, Eurobank, Minerva Ελαιουργική κα. Από το 1999 συνεργάζεται με εταιρείες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και Κύπρο ως εκπαιδεύτρια σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Δύσκολων Πελατών, Κτηματομεσιτικά και Προσωπικής Ανάπτυξης.
ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
Παρασκευή 12 Ιουνίου ΑΘΗΝΑ 16.00-22.00
Σάββατο 13 Ιουνίου ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10.00-16.00
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΘΗΝΑ Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός - Μιχαλακοπούλου 114
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣ/NΙΚΗ Hotel Hyatt Regency, 13o χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης – Περαίας
ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Αίτηση Συμμετοχής click"Εξαγωγικό Marketing" Πως θα αναπτύξετε αποτελεσματικά τις πωλήσεις σας, στην διεθνή αγορά
Ενώ εδώ και χρόνια ζούμε και δουλεύουμε σε μια παγκοσμιοποιή-μενη αγορά, η αγορά εκπαίδευσης και επιμόρφωσης συνεχίζει να ..αποφεύγει το θέμα του εξαγωγικού μάρκετινγκ.
Το σεμινάριο αυτό καλύπτει το κενό, με μια πλήρη ανάλυση των πιο σύγχρονων τάσεων, εξελίξεων εργαλείων και τεχνικών του export marketing. Μέσα από παραδείγματα, ανάλυση επιτυχημένων περιπτώσεων, πρακτικές μεθόδους, συζήτηση και εμβάθυνση σε συγκεκριμένα προϊόντα, ο εκπαιδευτής βοηθά τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν, να μάθουν και να προσαρμόσουν τις τεχνικές αυτές στις δικές τους επιχειρήσεις με επιτυχία.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ:
* Να αναλυθούν τα θέματα εξαγωγικού Μάρκετινγκ στην Διεθνή αγορά και τον τρόπο που επηρεάζουν τις Ελληνικές επιχειρήσεις
* Να αναδείξουμε τα προβλήματα και τις προοπτικές των εξαγωγών στο διεθνές περιβάλλον σε σχέση με τα εργαλεία του Μάρκετινγκ
* Να προσδιορίσουμε τους καθοριστικούς παράγοντες που πρέπει να εξετάζουμε στις εξαγωγές των προϊόντων
* Να προσδιορίσει και να αναδείξει τρόπους εφαρμογής των στοιχείων του μίγματος Μάρκετινγκ στις ξένες αγορές σε αντιδιαστολή με την εγχώρια αγορά
* Να αναλύσουμε τις στρατηγικές στόχευσης της αγοράς, τους στόχους και την πολιτική τιμολόγησης, τον σχεδιασμό προώθησης και δικτύων διανομής καθώς και την στρατηγική ανάπτυξης των προϊόντων στις ξένες αγορές.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές και προϊσταμένους τμημάτων εξαγωγών, Διευθυντές και προϊστάμενους πωλήσεων και Μάρκετινγκ, εταιρειών με εξαγωγική δραστηριότητα και σε όλους εκείνους, οι οποίοι ασχολούνται με την ανάπτυξη και την διαδικασία παρακολούθησης των εξαγωγών.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
Γενική θεώρηση των εννοιών του Μάρκετινγκ
Το Διεθνές περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός σε διεθνές επίπεδο
Απόκτηση γνώσης αγοράς εξαγωγής
Συστήματα πληροφόρησης & έρευνας αγοράς
Στρατηγική στόχευσης της αγοράς & χωροθέτηση προϊόντος
Σχεδιασμός Προϊόντος: στρατηγικές ανάπτυξης προϊόντος & αγορών
Σχεδιασμός δικτύων διανομής
Στόχοι και πολιτική τιμολόγησης
Στόχοι και στρατηγική προώθησης
Εξαγωγικό Πλάνο Μάρκετινγκ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Γιώργος Αργυρούδης
Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-
ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009 ΑΘΗΝΑ 16.00-22.00
Σάββατο 6 Ιουνίου 2009 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10.00-14.00
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΘΗΝΑ Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός - Μιχαλακοπούλου 114
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣ/NΙΚΗ Hotel Hyatt Regency, 13o χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης – Περαίας
ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Για την Global Greece
Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx.
18/5/09
eRA–4
T.E.I. of Piraeus
International Scientific Conference
eRA – 4
The Conference for the contribution of Information Technology to Science, Economy, Society and Education
&
International Scientific Conference
SynEnergy Forum (S.E.F.) – 2
The conference for International Synergy in Energy, Environment, Tourism and Information Technology
Hosted by:
T.E.I. of Piraeus (T.E.I.PIR)
Co-organized by:
University of the West of Scotland (UWS)
University of Athens (UoA)
Georgian Technical University (GTU)
Russian Academy of Natural Sciences (RANS)
Georgian Academy of Natural Sciences (GANS)
University of Indianapolis-Athens Campus(UIndy)
International Scientific and Intercultural Center (ISCIC)
European Assosiation of Telematics Applications (EATA)
Oulu University of Applied Sciences (OUAS)
"Politehnica" University of Timisoara, Romania (PUT)
Piraeus, Greece
24 - 26 September 2009
Scope
2. To strengthen the collaboration between the institutions, mainly in the domain of postgraduate studies and research.
3. To attract other Universities, Organizations, Companies, Enterprises, Institutions or other bodies related to these areas of science and technology to participate in this procedure of improvement of the perspectives of international collaboration.
4. To offer to our students the opportunity to communicate with active researchers and gain knowledge from the experts.
5. To improve the curriculum searching for new methods, experience and applications that would be useful to our students, researchers and staff of public and private organizations.
6. To give to the students the opportunity to present their research and scholarly activity and have valuable discussions about the feasibility and applicability of several ideas and proposals.
7. To integrate the framework of collaboration extending it further to other domains of activity, such as teaching excellence and quality assurance.
8. To support, promote and disseminate scientific achievement.
9. To encourage creative synergy amongst the members of scientific, research and educational communities and their respective institutions.
• Telecommunications - Telematics
• Control Systems and Automation
• Project and Production Management
• Management and Business Administration
• Production Technologies and Quality
• Marketing, Accounting and Logistics
• E – Commerce and Customer Relationship Management
• Education, Research and DevelopmentHuman Resources Management
• Nanotechnology and Nanomaterials
And
• Energy policy and development strategy
• Market trends and barriers
• Energy efficiency and energy transportation
• Novel Energy Technologies: Wind, Solar, Biomass & Biofuels, Hydro, Geothermal , Waste-to energy, Energy storage, Hydrogen and fuel cell, Hybrid systems
• Nuclear energy development prospective
• Green power programs and marketing
• State and local incentive programs
• Renewable energy standards credits and certificates
• Interconnection and integration systems
• National and regional energy security implications
• Novel IT based control and management systems
• International opportunities and challenges
• End-use applications: Utility, Commercial and industrial, Residential, Distributed generation
• International scientific tourism and public education of energy generation and distribution related issues
• History of energy efficiency technologies
• Ancient renewable energy methods and tools
• Tourism industry
• ICT and Telematics
Who Could Attend:
• Private/public sector managers
• Scientists
• Researchers/Academics
• Educators
• Undergraduate and postgraduate students
Venue and Dates of the Conference
The conference will take place at T.E.I. Piraeus, P. Ralli & Thivon 250, Aegaleo, Athens, Greece
Registration for the Conference:
Registrations for attending the conference are to be submitted by 1/6/2009, to: The School of Engineering of T.E.I. Piraeus, Dean of Engineering School, P. Ralli and Thivon 250, 12244, Aegaleo, Athens - Greece, Tel: (0030)210-5381011, (0030)210-5381200, FAX: (0030)210-5450967, or electronically to the address era@teipir.gr
A conference registration fee of 50 euros applies. This fee entitles every participant to full attendance of the conference events, a copy of the conference proceedings, and participation to any formally organized social events.
Address for Submission of Papers:
Professor D.I.Tseles
T.E.I. of Piraeus - School of Engineering
P. Ralli and Thivon 250, 12244, Aegaleo
Athens - Greece
Tel: (+30)210-5381011 Fax: (+30)210-5450967
e-mail: era@teipir.gr
Call for papers:
Those interested to present a conference paper must first submit an abstract
(preferably by email to: era@teipir.gr ).
The abstract should be submitted as an MS-Word2000+ document, typed in Times New Roman, as follows:
• Title of the paper (16pt, bold)
Author(s), including institution, postal and e-mail addresses (12pt)
• The word "Abstract" centered, 12pt
The text of the abstract in 11pt, 200-400 words
• Keywords, 11pt, up to 5
• New Scientists Sessions
New Scientists sessions will be organized and special prizes will be awarded to the best papers in each of the fields of Information Technology and Quality.
• Important Dates:
01/06/09 Submission of abstract
15/06/09 Notification of abstract acceptance
30/07/09 Submission of full paper
30/08/09 Notification of paper acceptance for publication in conference proceedings.
INVITATION TO ERP FORUM, MAY 20th
Η συμμετοχή σας στο ERP Forum 2009 είναι δωρεάν |
|
|
Πρόγραμμα Παρουσιάσεων | |
09:15 - 09:45 | Εγγραφή |
09:45 - 09:50 | Καλωσόρισμα |
09:50 - 10:10 | Εισήγηση |
10:10 - 10:30 | Εισήγηση |
10:30 - 12:00 | Ανοικτή συζήτηση: «ERP: Πού Βρίσκουμε τους Πόρους;» |
12:00 - 12:30 | SAP Business All-in-One: Χρηματοδοτήστε Έξυπνες Επενδύσεις χωρίς Ρίσκο, με Χαμηλό κόστος |
12:30 - 13:00 | Soft1: Επίκαιρα Στρατηγικά και Πρακτικά Πλεονεκτήματα για Επιχειρήσεις και Επαγγελματίες ICT |
13:00 - 13:45 | Διάλειμμα |
13:45 - 14:15 | Business Without Barriers |
14:15 - 14:45 | Ασφαλής ανάπτυξη και επιχειρησιακός έλεγχος στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία. Παραδείγματα εφαρμογών με το Entersoft Business Suite |
14:45 - 15:00 | Και το Δημόσιο θέλει το ERP του… |
15:00 - 16:00 | Ανοικτή συζήτηση: «Και η ΜΜΕ Θέλει το ERP της» |
(*) Έχει προσκληθεί |
7/5/09
1η Διεθνή Ημερίδα για τα Οικονομικά της Ενέργειας
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ (H.A.E.E)
το Ελληνικό Συνδεδεμένο Γραφείο (Hellenic Affiliate Office)
του INTERNATIONAL ASSOCIATION FOR ENERGY ECONOMICS (I.A.E.E.)
διοργανώνει στις 8 Μαΐου 2009 στο Electra Palace, Θεσσαλονίκη
την:
1η ΅Διεθνή Ημερίδα για τα Οικονομικά της Ενέργειας
με θέμα:
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, παρακαλώ επικοινωνήστε με την ΑΝΑΔΕΙΞΗ, τον φορέα υλοποίησης της Ημερίδας
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, σε υπαλλήλους τμημάτων εισαγωγών-εξαγωγών, σε υπαλλήλους λογιστηρίου και σε νομικούς συμβούλους εμπορικών επιχειρήσεων, καθώς και επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις εισαγωγές και εξαγωγές, με το διεθνές και το διαμετακομιστικό εμπόριο, τη μεταποίηση και τις μεταφορές εμπορευμάτων.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
· Φορολογικό Έδαφος της Κοινότητας (εφαρμογή ΦΠΑ)
· Τελωνειακό Έδαφος της Κοινότητας (εφαρμογή τελωνειακής νομοθεσίας)
· Μεταβατικό και Οριστικό καθεστώς ΦΠΑ
· Διακίνηση αγαθών εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
· Συναλλαγές με τα ειδικά φορολογικά εδάφη
· Απόδειξη Κοινοτικού Χαρακτήρα εμπορευμάτων
· Απόδειξη της Ενδοκοινοτικής Παράδοσης για σκοπούς απαλλαγής από το ΦΠΑ
· ΦΠΑ στις ενδοκοινοτικές συναλλαγές
· Ενδοκοινοτική Απόκτηση και Ενδοκοινοτική Παράδοση
· Δηλώσεις ενδοκοινοτικών συναλλαγών
· Ειδικές περιπτώσεις συμπλήρωσης Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα (LISTING) και Δήλωσης INTRASTAT
· Ενδοκοινοτικές τριγωνικές συναλλαγές
· Ο ΦΠΑ στις άλλες Κοινοτικές χώρες
· Άλλα ειδικά θέματα
Τελωνειακός Κώδικας, Δασμολόγιο
· Τελωνειακές και φορολογικές διαδικασίες στην εισαγωγή εμπορευμάτων
· Τελωνειακές και φορολογικές διαδικασίες στην εξαγωγή εμπορευμάτων
· Τελωνειακές και φορολογικές διαδικασίες στα τελωνειακά Ανασταλτικά Καθεστώτα (Ελεύθερη Ζώνη και Ελεύθερη Αποθήκη, Τελωνειακή Αποταμίευση, Διαμετακόμιση, Μεταποίηση, Φορολογική Αποθήκη κ.λπ.)
· Διεθνείς τριγωνικές συναλλαγές
ΟΜΙΛΗΤΗΣ: Άγγελος Λυμπέρης
Ο Άγγελος Λυμπέρης σπούδασε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και στο ΚΑΤΕΕ Διοίκηση Επιχειρήσεων. Είναι ενταγμένος στο Μητρώο Εισηγητών της Σχολής Επιμόρφωσης Υπαλλήλων Υπουργείου Οικονομικών (ΣΕΥΥΟ), καθώς και στο Μητρώο Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ) του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Δομών (ΕΚΕΠΙΣ) για τελωνειακά και φορολογικά θέματα. Είναι Τελωνειακός Υπάλληλος, προϊστάμενος του Τμήματος Τελωνειακών Διαδικασιών και έχει διατελέσει προϊστάμενος του Τμήματος ΦΠΑ Εισαγωγών – Εξαγωγών. Έχει πλούσια διδακτική εμπειρία, πλήθος μελετών και δημοσιεύσεων σε οικονομικά περιοδικά και πρόσφατα επιμελήθηκε έκδοσης κωδικοποίησης του "ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ", η οποία περιέχει κωδικοποίηση του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (νόμος 2960/2001) και του Κοινοτικού Τελωνειακού Κώδικα (Κανονισμοί 2913/1992 και 2454/1993).
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10 Ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
Δευτέρα και Τρίτη 25-26 Μαΐου ΑΘΗΝΑ 16.00-22.00
Παρασκευή 29 & Σάββατο 30 Μαΐου ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 17.00-21.00 & 10.00-16.00 αντίστοιχα
ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΘΗΝΑ Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός - Μιχαλακοπούλου 114
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣ/NΙΚΗ Hotel Nikopolis, Ασκληπιού 16-18 Πυλαία (δίπλα στο IKEA)
ΚΟΣΤΟΣ: 295 ευρώ
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Για την Global Greece
Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx.
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Καθημερινά ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος να αλληλεπιδράσει με άτομα που ούτε λίγο ούτε πολύ χαρακτηρίζονται ως «δύσκολοι άνθρωποι». Είτε πρόκειται για τον εργασιακό ή τον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο πάντοτε είμαστε σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό αναγκασμένοι να τα φέρουμε εις πέρας μαζί τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το συγκεκριμένο σεμινάριο ενδιαφέρει ιδιαίτερα άτομα που αντιμετωπίζουν την παραπάνω δυσκολία και χρειάζονται κατεύθυνση για να βελτιώσουν την δική τους συμπεριφορά για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση και συνεργασία με τα άτομα που τους δυσκολεύουν και δεν μπορούν να αποφύγουν.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
-Ποια άτομα χαρακτηρίζονται δύσκολά.
-Ποιοι τύποι ανθρώπων δημιουργούν στρες και πως μπορείτε να τους χειριστείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το λιγότερο δυνατό κόστος για εσάς, σε προσωπικό, επαγγελματικό και κοινωνικό επίπεδο.
-Θα λάβετε εκπαίδευση στις βασικές αρχές επικοινωνίας, στην αναγνώριση και αντίληψη των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας του ή των ανθρώπων που σας περιβάλλουν καθώς και τρόπους να αποφεύγετε «παγίδες» που τυχόν συναντάτε στην συναναστροφή σας μαζί τους χωρίς να αλλάξετε τους δικούς σας στόχους.
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΣΑΣ
-Θα μάθετε πώς να αναγνωρίζετε γρήγορα τη συμπεριφορά του συνομιλητή σας, να δράτε αναλόγως ώστε να χτίσετε καλή επικοινωνία.
-Θα μάθετε να διατηρείτε την ηρεμία σας, αποφεύγοντας το στρες και το θυμό.
-Θα εξασκηθείτε στο παραπάνω με τεχνικές διαχείρισης του στρες και του θυμού.
-Θα αποκαλύπτεται προθέσεις και στόχους των άλλων ενισχύοντας ή αποθαρρύνοντας τους αποτελεσματικά και χωρίς διαπληκτισμούς.
-Θα αυξήσετε την προσαρμοστικότητά σας απέναντι σε «δύσκολα άτομα».
-Θα μάθετε να ενθαρρύνετε θετικές αυτοεπιβεβαιωτικές συμπεριφορές, προάγοντας το αμοιβαίο κέρδος.
-Θα μάθετε να αναγνωρίζετε λεκτικά και μη λεκτικά μηνύματα και θα εξασκηθείτε σε αυτό.
-Θα γνωρίστε τον έλεγχο των δικών σας λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων.
-Θα εξασκηθείτε και θα αποκτήσετε αμέσως μετά την λήξη της εισήγησης αποτελεσματικές τεχνικές.
Τα θέματα και μοντέλα
-Διεκδίκηση- αυτοεπιβεβαίωση.
-Διαπροσωπική αλληλεπίδραση
-Γλώσσα του σώματος.
-Τεχνικές ανατροφοδότησης.
-Τεχνικές διαχείρισης του στρες.
-Δέκα χρυσοί κανόνες αντιμετώπισης δύσκολων ανθρώπων.
-Τεχνική των τριών βημάτων.
-Εσωτερικός διάλογος και διαχείριση θυμού.
-Πρότυπα συμπεριφοράς ανθρώπων που δημιουργούν στρες.
-Αρχές επικοινωνίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: ΑΝΘΙΜΟΣ ΑΡΟΥΤΖΙΔΗΣ Μsc. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος MSc του Πανεπιστημίου Middlesex του Λονδίνου στη Διαχείριση του Στρες και τη Συμβουλευτική(2005) με επικυρωμένες επαγγελματικές γνώσεις στην ψυχολογία, τη συμβουλευτική, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την ψυχοθεραπεία, τη διαχείριση του στρες, την αποκατάσταση διαταραχής της διατροφικής συμπεριφοράς, τη δημιουργία προφίλ προσωπικότητας. Έχει επίσης εξειδικευτεί στις Διαπραγματεύσεις και φέρει ανάλογη πιστοποίηση από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας(2003). Έχει συνεργαστεί με πλήθος επιχειρήσεων, Είναι επιστημονικός συνεργάτης του κέντρου συμβουλευτικής εξαρτημένων ατόμων Αυτογνωσία. Συντονίζει έως και σήμερα ομάδες γονέων και διατηρεί γραφείο ως Ψυχολόγος αναλαμβάνοντας περιστατικά σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
Παρασκευή 22 Μαΐου ΑΘΗΝΑ 16.00-22.00
Σάββατο 23 Μαΐου ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 10.00-16.00
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΘΗΝΑ Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός - Μιχαλακοπούλου 114
ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣ/NΙΚΗ Hotel Nikopolis, Ασκληπιού 16-18 Πυλαία (δίπλα στο IKEA)
ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Αίτηση Συμμετοχής clickΕπιδοτούμενη Εκπαίδευση Μηχανικών από την 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Η 01 Πληροφορική θα συμμετάσχει στο έργο «e- Μηχανικοί» που σχεδιάζει και υλοποιεί το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας ως Φορέας Εκπαίδευσης
Στα πλαίσια του έργου «e- Μηχανικοί» που σχεδιάζει και υλοποιεί το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε θα συμμετάσχει στο έργο ως Φορέας Εκπαίδευσης, παρέχοντας σε όλους τους Μηχανικούς – Μέλη του ΤΕΕ – Εκπαίδευση και Πιστοποίηση σε εξειδικευμένα θέματα Πληροφορικής.
Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα που προσφέρουμε ενδεικτικά είναι:
AUTOCAD
C++
E-COMMERCE
GRAPHICS DESIGN
H/Y TECHNICIAN
IMAGE MAKER
JAVA
MULTIMEDIA AUTHORING
OPEN OFFICE-WEB AUTHORING
PHP-WEB AUTHORING
PROJECT MANAGEMENT
VISUAL BASIC
WEB DESIGN
WEB DEVELOPMENT
CISCO ICND1 (half CCNA Discovery)
CISCO CCNA Security
CISCO CCNP1
CISCO WIRELESS LANS
Σχεδίαση CAD/CAM (2D, 3D)
Στατικά Πακέτα μελετών κτιριακών έργων (οπλισμένο σκυρόδεμα, μεταλλικές κατασκευές, σύμμεικτα, προσθήκες, ενισχύσεις, ΕΑΚ – ΕΚΩΣ – EC3)
Προγράμματα Αρχιτεκτονικού σχεδιασμού (σύνθεση, πολεοδομικό σχέδιο, προοπτικά, φωτορεαλισμός)
Εφαρμογές έργων Οδοποιίας (χαράξεις, μηκοτομές)
Εφαρμογές για μελέτες ειδικών έργων (Γέφυρες, φράγματα, Σήραγγες κλπ)
Εφαρμογές Γεωτεχνικών Μελετών (πρανή, αντιστηρίξεις, πάσσαλοι)
Εφαρμογές Μηχανολογικών
Ενεργειακές Πιστοποιήσεις
Αυτοματισμοί κτιρίων / Έξυπνα σπίτια
Συστήματα GIS
Τα μαθήματα θα υλοποιηθούν εξ’ αποστάσεως μέσω διαδικτύου ή σε κλασσικές αίθουσες διδασκαλίας. Η Επιδότηση των μελών του ΤΕΕ μπορεί να φτάσει τα 1500€ και αφορά μια θεματική ενότητα.
Δεδομένου τους περιορισμένου χρονοδιαγράμματος και του προϋπολογισμού του έργου, οι δηλώσεις ενδιαφέροντος πρέπει να γίνουν άμεσα, καθώς οι εγγραφές των δικαιούχων Μηχανικών θα γίνουν με βάση τη σειρά προσέλευσής τους.
Αν σας ενδιαφέρει να ενημερωθείτε περισσότερο για το Έργο και να πληροφορηθείτε για τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα που παρέχουμε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 801 11 40 700 (αστική χρέωση) ή να μας στείλετε e-mail στο info@01plus.gr ή από το Portal μας www.01plus.gr .
_____________________________________________
01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε.
Αχαρνών 438, 111 43 Αθήνα
Τ: 210 25 94 600 F: 210 25 33 161
www.01plus.gr_____________________________________________