Ανακοινώσεις

21/5/09

"Εξαγωγικό Marketing" Πως θα αναπτύξετε αποτελεσματικά τις πωλήσεις σας, στην διεθνή αγορά

Ενώ εδώ και χρόνια ζούμε και δουλεύουμε σε μια παγκοσμιοποιή-μενη αγορά, η αγορά εκπαίδευσης και επιμόρφωσης συνεχίζει να ..αποφεύγει το θέμα του εξαγωγικού μάρκετινγκ.

Το σεμινάριο αυτό καλύπτει το κενό, με μια πλήρη ανάλυση των πιο σύγχρονων τάσεων, εξελίξεων εργαλείων και τεχνικών του export marketing. Μέσα από παραδείγματα, ανάλυση επιτυχημένων περιπτώσεων, πρακτικές μεθόδους, συζήτηση και εμβάθυνση σε συγκεκριμένα προϊόντα, ο εκπαιδευτής βοηθά τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν, να μάθουν και να προσαρμόσουν τις τεχνικές αυτές στις δικές τους επιχειρήσεις με επιτυχία.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ:

* Να αναλυθούν τα θέματα εξαγωγικού Μάρκετινγκ στην Διεθνή αγορά και τον τρόπο που επηρεάζουν τις Ελληνικές επιχειρήσεις

* Να αναδείξουμε τα προβλήματα και τις προοπτικές των εξαγωγών στο διεθνές περιβάλλον σε σχέση με τα εργαλεία του Μάρκετινγκ

* Να προσδιορίσουμε τους καθοριστικούς παράγοντες που πρέπει να εξετάζουμε στις εξαγωγές των προϊόντων

* Να προσδιορίσει και να αναδείξει τρόπους εφαρμογής των στοιχείων του μίγματος Μάρκετινγκ στις ξένες αγορές σε αντιδιαστολή με την εγχώρια αγορά

* Να αναλύσουμε τις στρατηγικές στόχευσης της αγοράς, τους στόχους και την πολιτική τιμολόγησης, τον σχεδιασμό προώθησης και δικτύων διανομής καθώς και την στρατηγική ανάπτυξης των προϊόντων στις ξένες αγορές.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές και προϊσταμένους τμημάτων εξαγωγών, Διευθυντές και προϊστάμενους πωλήσεων και Μάρκετινγκ, εταιρειών με εξαγωγική δραστηριότητα και σε όλους εκείνους, οι οποίοι ασχολούνται με την ανάπτυξη και την διαδικασία παρακολούθησης των εξαγωγών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

Γενική θεώρηση των εννοιών του Μάρκετινγκ

Το Διεθνές περιβάλλον του Μάρκετινγκ

Στρατηγικός σχεδιασμός σε διεθνές επίπεδο

Απόκτηση γνώσης αγοράς εξαγωγής

Συστήματα πληροφόρησης & έρευνας αγοράς

Στρατηγική στόχευσης της αγοράς & χωροθέτηση προϊόντος

Σχεδιασμός Προϊόντος: στρατηγικές ανάπτυξης προϊόντος & αγορών

Σχεδιασμός δικτύων διανομής

Στόχοι και πολιτική τιμολόγησης

Στόχοι και στρατηγική προώθησης

Εξαγωγικό Πλάνο Μάρκετινγκ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Γιώργος Αργυρούδης

Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ με 25 έτη διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής, Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009 ΑΘΗΝΑ 16.00-22.00

Σάββατο 6 Ιουνίου 2009 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10.00-14.00

ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΘΗΝΑ Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός - Μιχαλακοπούλου 114

ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣ/NΙΚΗ Hotel Hyatt Regency, 13o χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης – Περαίας

ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Αίτηση Συμμετοχής click

Για την Global Greece

Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx.