Ανακοινώσεις

21/5/09

"Ανάπτυξη Ομαδικότητας" Διαχείριση Διαφωνιών, Αντιπαραθέσεων & Συγκρούσεων με Συναδέλφους

Απευθύνεται σε συναδέλφους από διαφορετικά τμήματα, που θέλουν να αναπτύξουν τις ικανότητες διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων με άτομα και ομάδες, χρησιμοποιώντας την δυναμική των συναισθημάτων, προς όφελος της εταιρείας, των συνεργατών και της επίλυσης της διένεξης.

Τα οφέλη για τους συμμετέχοντες:

· Η μύηση στην τέχνη της συνεργασίας και ενεργητικής επικοινωνίας με «δύσκολους» ή λιγότερο «δύσκολους» συναδέλφους αυξάνει κατακόρυφα την συνεργασία και άρα την ομαδική αποτελεσματικότητα.

· Περισσότερη αυτοπεποίθηση στην συνεργασία σας με συναδέλφους φορτισμένους, ταραγμένους ή απλά κουρασμένους και ταλαιπωρημένους.

· Εξάσκηση και γνώση στη αποφόρτιση εντάσεων με εκλεπτυσμένες τεχνικές συναισθηματικής νοημοσύνης για να επικρατήσει καλό κλίμα και ηρεμία, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

Συνοπτικό Πρόγραμμα:

* Επικοινωνία για προχωρημένους:

o Γλώσσα Σώματος: τι σημαίνει όταν…

o Η σημασία του τόνο φωνής και ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός

o Ενοχλητικές Εκφράσεις και Λέξεις και η Αντικατάσταση τους

o Ο χρυσός κανόνας για την εξυπηρέτηση του συναδέλφου (και του πελάτη)

o Η αγαπημένη λέξη των συναδέλφων (και των πελατών)

* Τεχνική Εξυπηρέτησης Συναισθηματικά Φορτισμένων Πελατών

o Τι όφελος έχετε από την εφαρμογή της τεχνικής

o Εμβάθυνση στο συναίσθημα του θυμού

o Τα 7 στάδια της τεχνικής

o Τι σημαίνει και πώς γίνεται η ενεργητική συμπαράσταση

o Πότε κάνετε την υπέρβαση

* Πρακτική Εξάσκηση σε Υποθετικά και Πραγματικά Περιστατικά

* Οι συνήθειες και η διαδικασία της Αλλαγής

o Τα τέσσερα στάδια της αλλαγής

o Πόσο καιρό χρειάζεστε για την αλλαγή

o Στοχοθέτηση

Μεθοδολογία:

Δια-δραστική εκπαίδευση που συνδυάζει παρουσίαση ύλης, ομαδική συζήτηση, και βιωματική εξάσκηση σε πραγματικά περιστατικά.

Αριθμός ομάδας:

Για καλύτερη εξάσκηση, ο μέγιστος αριθμός ατόμων χρειάζεται να είναι έως 15 άτομα, ενώ προτεινόμενος αριθμός είναι τα 10-12 άτομα. Προτεινόμενη η μίξη εκπαιδευομένων από διαφορετικά τμήματα, όμως περίπου παρόμοιας ιεραρχίας.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: Ιφιγένεια Παπαρούση

Απόφοιτος του American College of Thessaloniki και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Πανεπιστημίου Hartford στις Η.Π.Α, ενώ επιμορφώνεται σε θέματα ψυχολογίας από το 1987. Έχει εργαστεί σε θέσεις Marketing και Πωλήσεων, σε πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων ευρείας διανομής, όπως Coca-Cola, Nestle, Eurobank, Minerva Ελαιουργική κα. Από το 1999 συνεργάζεται με εταιρείες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και Κύπρο ως εκπαιδεύτρια σε θέματα Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Δύσκολων Πελατών, Κτηματομεσιτικά και Προσωπικής Ανάπτυξης.

ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:

Παρασκευή 12 Ιουνίου ΑΘΗΝΑ 16.00-22.00

Σάββατο 13 Ιουνίου ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10.00-16.00

ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΘΗΝΑ Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός - Μιχαλακοπούλου 114

ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣ/NΙΚΗ Hotel Hyatt Regency, 13o χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης – Περαίας

ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης της Global Greece.

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Αίτηση Συμμετοχής click