Ανακοινώσεις

26/5/09

COACHING ΠΩΛΗΤΩΝ

Σεμινάριο
COACHING ΠΩΛΗΤΩΝ
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 25%, ενώ η τέταρτη συμμετοχή είναι δωρεάν. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Το σεμινάριο απευθύνεται στα παρακάτω στελέχη: Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Πωλήσεων Πωλητές και Υπεύθυνους Προώθησης Προϊόντων & Υπηρεσιών Υπεύθυνους Ανθρώπινου Δυναμικού ΣΤΟΧΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Στόχος του σεμιναρίου είναι να βοηθηθούν οι συμμετέχοντες να αντιμετωπίζουν τις διαρκείς προκλήσεις με ενισχυμένη αυτοπεποίθηση. ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Aλ. Oικονόμου, Μηχ/γος-Ηλ/γος ΕΜΠ, Industrial Eng. MSc., C.I.T., UK , τ.Δ/νων Σύμβουλος μεγάλης Βιομηχανικής Επιχείρησης, με μακρά και ευρέως φάσματος εμπειρία σε Οργάνωση / Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και επιχειρησιακή εκπαίδευση (σεμινάρια-workshop) Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ Η Advanced Quality Services Ltd είναι εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων με 16ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, που έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό έργων Logistics και λοιπών σημαντικών συμβουλευτικών Projects σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις.
Μεταξύ των πελατών μας συγκαταλέγονται:

THYSSENKRUPP - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΔΕΕ KOSMOCAR (50 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ), APIVITA, ΕΛ.ΤΑ., JANSSEN CILAG, ΠΕΤΡΟΛΑ ΕΛΛΑΣ, ΤΣΜΕΔΕ, TOSOH HELLAS, PHARMATHEN, ΥΦΑΝΤΗΣ (ΑΛΛΑΝΤΟΠΟΙΪΑ), RILKEN, YALCO, ALPHA ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ, PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΣΥ.ΦΑ, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, FRIESLAND HELLAS, BINGO, ALPHA LEASING, ICAP, ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, FAMAR (ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ), ΑΚΤΩΡ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ, MOTOR OIL, ΤΗΛΕΚΑΛΩΔΙΑ, ΧΑΛΚΟΡ. Το πλήρες πελατολόγιό μας μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας www.aqs.gr ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Η παρούσα επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική για την εταιρεία μας. Πιστεύουμε επίσης ότι με την επικοινωνία αυτή παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις χρήσιμες πληροφορίες για έγκυρη και ουσιαστική κατάρτιση των στελεχών. Σε περίπτωση όμως που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς κάντε κλίκ στη "Διακοπή Πληροφόρησης" αναγράφοντας το e-mail σας Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009 (09:00-16:30),
Ξενοδοχείο CROWNE PLAZA (πρώην Holiday Inn), Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
Πρόκειται για ένα εντατικό, περιεκτικό και πρακτικά προσανατολισμένο σεμινάριο που σκοπό έχει να καθοδηγήσει και να ενδυναμώσει τα Στελέχη των Πωλήσεων παρέχοντας σύγχρονες μεθόδους και απαντήσεις σε κρίσιμα ζητήματα. Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα βοηθηθούν, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της διαδικασίας της πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση. Ξεκινώντας από τη στοχοθέτηση και την προετοιμασία επαφών, μέχρι την ακριβή διάγνωση αναγκών του πελάτη, τη διατύπωση προτάσεων με σημαντική προστιθέμενη αξία, την αποτελεσματική διαχείριση ειδικών συμπεριφορών και αντιρρήσεων, τα στελέχη θα είναι σε θέση ώστε να λειτουργήσουν πιο αποδοτικά δημιουργώντας σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας με τον πελάτη.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ COACHING - ΣΤΟΧΟΘΕΤΗΣ
Coaching: Διαδικασία 4 σταδίων Καθορισμός και συμφωνία στόχων Παρακολούθηση και υλοποίηση στόχων Ποιότητα Αναφορών
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΗ
Ο εντοπισμός υποψήφιων πελατών Πρώτη προσέγγιση (τηλεφωνική, Direct Mail) Ο προγραμματισμός των επισκέψεων - Διαχείριση χρόνου Η προετοιμασία της παρουσίασης - Τεχνικές παρουσίασης
Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Πουλάτε στο σωστό άτομο της Εταιρείας του Πελάτη; Κρίσιμα σημεία στην 1η συνάντηση Η προσεκτική Ακρόαση Ερωτούμε αντί να προκαταλαμβάνουμε Η αναγνώριση της γλώσσας του σώματος Η ελκυστική παρουσίαση του προϊόντος/υπηρεσίας Διάγνωση αναγκών Η ετοιμασία της προσφοράς και το follow up Κρίσιμα σημεία της διαπραγμάτευσης Η Διαχείριση της εμπιστευτικότητας Κρίσιμα σημεία για ποιοτική επικοινωνία Χειρισμός αντιρρήσεων Διατήρηση και επέκταση της συνεργασίας (Cross-selling)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Όταν ο πελάτης, - Είναι εκνευρισμένος
- Βιάζεται
- Ζητά ειδική μεταχείριση
- Έχει αρνητική εμπειρία από την εταιρεία
- Προσβάλλει τον ανταγωνισμό
- Υποβάλλει ερωτήσεις που δε γνωρίζετε την απάντηση
- Αντιπαραβάλλει τη χαμηλότερη τιμή του ανταγωνιστού
- Προτείνει βελτίωση στο προϊόν ή στο service
- Καταχράται ιδιωτικών σας πληροφοριών
- Απειλεί με καταγγελία
- Ζητά πληροφορίες που δεν επιτρέπεται να δοθούν
- Έχει σύγχυση ως προς τις προσωπικές του ανάγκες
ΚΡΙΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Συνεργασία με άλλες Διευθύνσεις της εταιρείας Κρίσιμες «εσωτερικές» δεξιότητες πωλητή Πώς συμβάλλει ο πωλητής στο χτίσιμο του brand Ο πελάτης ως πωλητής μας (χτίσιμο partnership) Πώς ενισχύεται η αυτοπεποίθηση Ο αυτοελεγχόμενος πωλητής Πώς ενισχύεται η αντίληψη του ποιοτικού customer service Διαχρονική Αξία Πελάτη (Customer Lifetime Value) Η διαχείριση των παραπόνων Checklist του επιτυχημένου πωλητή
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210-6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.
Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs@aqs.gr, ή πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά. COACHING ΠΩΛΗΤΩΝ
Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009 (09:00-16:30),
Ξενοδοχείο CROWNE PLAZA (πρώην Holiday Inn), Μιχαλακοπούλου 50, Αθήνα
ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΦΜ ΔΟΥ TΗΛ. FAX E-MAIL ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ 1. 2. 3. Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου Κωδ.Σεμ.N



ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 380 Euro κατ' άτομο Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25% ενώ η τέταρτη συμμετοχή είναι δωρεάν. Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 16300200 2000311 ΙΒΑΝ: GR120 1401630 16300200 2000311 (Προωθημένα Συστήματα Εξυπηρέτησης Ε.Π.Ε) Περιλαμβάνονται: Εγχειρίδιο «Coaching Πωλητών» Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ COACHING ΠΩΛΗΤΩΝ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ. Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας. ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Δ. Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2009. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ Εκτός από το σεμινάριο "COACHING ΠΩΛΗΤΩΝ", η εταιρεία μας διοργανώνει και μια σειρά από σεμινάρια, αναλυτικό κατάλογο των οποίων μπορείτε να δείτε εδώ. Σε όσους στείλουν δήλωση συμμετοχής για σεμινάριά μας 1 μήνα πριν από τη διεξαγωγή τους, παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%. Εκπαίδευση | Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | Συνεργάτες | Πελάτες Published by Advanced Quality Services Ltd.
Copyright © 2009. All rights reserved.