Ανακοινώσεις

22/2/11

Social Media Marketing

                  
 Εξειδικευμένα Σεμινάρια Διεθνούς Εμπορίου
  ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Social Media Marketing για προχωρημένους
Αξιοποιήστε τις δυνατότητες των social media για την επιχείρηση σας
Τα social media έχουν αποδείξει ότι είναι ένα οικονομικό αλλά πολύ αποτελεσματικό εργαλείο marketing. Μάθετε πως να αξιοποιήσετε μεθοδικά και αποτελεσματικά, τις δυνατότητες των social media για να προβάλετε την επιχείρησης σας, να βρείτε νέους πελάτες και να κτίσετε την επαγγελματική σας εικόνα.

Σε ποιους απευθύνεται;
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη τα οποία έχουν ήδη μια επαφή και εμπειρία με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.

Το σεμινάριο πρέπει να παρακολουθήσουν:

ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων
υπεύθυνοι marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
υπεύθυνοι ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
στελέχη διαφημιστικών εταιρειών… οι οποίοι θέλουν να:
·        Ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας μέσω των social media.
·        Γνωρίζουν τι μπορούν να υλοποιήσουν ενδοεταιρικά και τι πρέπει να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες.
·        Είναι ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στα social media.

Οφέλη του σεμιναρίου
Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις και εργαλεία στα social media και θα δουν να «στήνεται» βήμα βήμα ένα ολοκληρωμένο Social Media Marketing plan το οποίο θα μπορούν να «αναπαράγουν» για την επιχείρησή τους.

Εταιρείες που έχουν ήδη παρακολουθήσει το σεμινάριο



Περιεχόμενα - Πρόγραμμα
Εισαγωγή – τελευταίες εξελίξεις – βασικά σημεία
·        Σύντομη περιγραφή των σημαντικότερων social media
·        Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr, Blogs, Wikipedia
·        Παραδείγματα χρήσης τους από επιχειρήσεις.
·        Οι τελευταίες εξελίξεις και εργαλεία προβολής στα σημαντικότερα social media sites.
·        Δημιουργία προφίλ, ομάδας, εκδήλωσης, σελίδας στα social media
·        Δημιουργία διαφημιστικής εκστρατείας στα social media
Ανάπτυξη παραδείγματος – Εργαλεία
·        Ανάπτυξη παραδείγματος υπαρκτής εταιρείας: σημερινή παρουσία στα social media και ανασκόπηση ανταγωνισμού
·        49+1 εργαλεία για να:
·        Προσελκύσετε τωρινούς και πιθανούς πελάτες στις social media παρουσίες σας
·        Ενεργοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη ώστε ν’ αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις εκδηλώσεις της εταιρείας σας
·        Χρησιμοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη ώστε να μεταδώσουν στους δικούς τους φίλους τα μηνύματά σας
Στόχοι – Στρατηγική – Πλάνο υλοποίησης
·         Επιλογή στόχων τους οποίους η εταιρεία θα πετύχει μέσω των social media.
·         Επιλογή εργαλείων για την επίτευξη του κάθε στόχου
·         Ανάπτυξη πλάνου υλοποίησης: στόχοι – ενέργειες – χρήση social media sites
Μέτρηση αποτελεσμάτων – Πρόγραμμα
·         Μέτρηση αποτελεσμάτων: τι μετράμε και ποια τα προγράμματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας
·         Γενικό πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα κυριότερα social media sites.

Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος
Υπεύθυνος εκπαίδευσης σε συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών στην FIRST DATA ΗELLAS
Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University
Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών  Γενική Χημικών Προϊόντων, ShellJohnson JohnsonFiatBoston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου. Ήταν από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ)
 Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.) Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week”.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων "Ηλεκτρονικό Εμπόριο" (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος) και “Νέα Μέσα, Είσαι Μέσα; Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 
6 Ώρες
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΧΩΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ -     Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011, 16.00-22.00
Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114, Αμπελόκηποι.
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011, 11.00-17.00, The MET Hotel, 26ης Οκτωβρίου 48, στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης.


ΚΟΣΤΟΣ:
   195 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

ΔΩΡΕΑΝ
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν το βιβλίο του εισηγητή “Νέα Μέσα, Είσαι Μέσα; Social  Media Marketing  2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος

ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΕ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!                                                                                                          
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Με φιλικούς Χαιρετισμούς
Για την Global Greece                                        

Μπάμπης Φιλαδαρλής ΜΒΑ, DipM, MIEx. 
  
Global Greece  - International Business Projects
Thomas Building, 9th km. Thessaloniki – Thermi, POBox. 60689, 570 01 Thessaloniki, Greece
Tel: +30 2310474191, Fax: +30 2310474192, Email: info@globalgreece.gr Web: www.globalgreece.gr