Ανακοινώσεις

22/11/10

Ανακοίνωση

Το Γραφείο Διασύνδεσης  Τ.Ε.Ι. Πειραιά δεν θα δεχτεί κοινό από Δευτέρα 22/11/2010 έως και Δευτέρα 29/11/2010 λόγω της συμμετοχής του:
  • στην 1η Έκθεση Ευρεσιτεχνιών, 24-28 Νοεμβρίου 2010, Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (Αθήνα). Η Έκθεση θα είναι ανοιχτή Τετάρτη έως Κυριακή 10:00 π.μ. - 21:00 μ.μ., Διοργάνωση: EXTRA Εκθεσιακή-Διαφημιστική.
    Πληροφορίες: τηλ. 210 5763533, 6906441850, email: info@extra-adv.gr, zois@extra-adv.gr,  http://www.extra-adv.gr/    καθώς επίσης και
  • στο «1Ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο», το οποίο θα διεξαχθεί 25 - 27 Νοεμβρίου στο νεόκτιστο Συνεδριακό Κέντρο του ΤΕΙ Πειραιά, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών σε συνεργασία με το ΤΕΙ Πειραιά – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
    Πληροφορίες: Δημήτριος Δρόσος, Νικόλαος Τσότσολας Τ.Ε.Ι Πειραιά Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πέτρου Ράλλη & Θηβών 250, 12244 Αιγάλεω, Τηλ. 210 5381173. E-mail: drososd@teipir.gr, ntsotsol@unipi.gr. Δέσποινα Τριανταφύλλου. Ε.Ε.Ε.Ε, Αχαρνών 427, Αθήνα 11143 Τηλ. 210-3807532, Fax: 210-3807532, E-mail: eeee@otenet.gr , http://1st-stu-eeee.teipir.gr.

Training Directors'Forum 2010

Training Directors' Forum 2010
Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010, Ξενοδοχείο Novotel
Η Q-Training ανακοινώνει την διοργάνωση του Business Training Directors' Forum 2010. Η καθιερωμένη πλέον συνάντηση των Διευθυντών Εκπαίδευσης (Training Directors, Training Managers) και όλων των Στελεχών που ασχολούνται με την εκπαίδευση και ανάπτυξη των Στελεχών της επιχείρησής τους, θα γίνει την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου και ώρα 09.30-17.30 μμ στο Ξενοδοχείο Novotel. 
 Αναλυτικές Πληροφορίες (Agenda, Όμιλητές, Αξία Συμμετοχής): Τηλ. 210 9244468, Fax. 2109244510
Απευθύνεται :
Το Forum απευθύνεται σε όλους όσους πιστεύουν ότι η αποτελεσματική ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, αποτελεί  μοχλό ανάπτυξης της επιχείρησης. Θα καλύψει πολλούς τομείς που άπτονται του ενδιαφέροντος των υπευθύνων εκπαίδευσης (Training Managers, Training Directors, HR Managers). Συγκεκριμένα το Forum, απευθύνεται σε: Διευθυντές Τμημάτων Ανθρωπίνου Δυναμικού (HR Managers), Διευθυντές Εκπαίδευσης (Training Directors), Υπευθύνους Εκπαίδευσης (Training Managers), Learning Managers, E-Learning Managers, Στελέχη τημάτων HR που έχουν την ευθύνη για την ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, Συμβούλους Επιχειρήσεων σε θέματα Εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού, Trainers που σχεδιάζουν και υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα.
Συνοπτική Περιγραφή Θεματολογίας:
 Παρουσίαση ενός εκ των κορυφαίων ειδικών στην Ελλάδα σχετικά με τις νέες τάσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και την αξιοποίηση της κοινοτομίας σε αυτό τον τομέα. Θεωρούμε μεγάλη τιμή για το Forum την παρουσία του κου. Κόκκου που εξειδικεύεται στον τομέα της Εκπαίδευσης ενηλίκων και είναι συγγραφέας βιβλίων που όλοι μας έχουμε διαβάσει.
 Παρουσίαση των προτύπων ISO 17024:2003 (International Standard for an organization's certification program for individual persons) και  ISO 29990:2010 (Learning Services for Non Formal Education and Training). Για πρώτη φορά στην Ελλάδα σας παρουσιάζουμε το πρότυπο ISO 29990 που είναι το πρότυπο που εκτός των άλλων απευθύνεται και στα τμήματα εκπαίδευσης των επιχειρήσεων. 
 Παρουσίαση σχετικά με τις τελευταίες εξελιξεις στον τομέα των ψυχομετρικών εργαλείων και την αναφορά σε Ελληνικά εργαλεία αυτού του τύπου, που έχουν αναπτυχθεί από Έλληνες ψυχολόγους 
 Παρουσίαση χρήσιμων πόρων και εργαλείων που είναι στην διάθεση του Training Manager αλλά και των εκπαιδευτών στελεχών (trainers) σε διεθνές επίπεδο. Για πρώτη φορά την Ελλάδα, εκπρόσωπος της CELEMI κορυφαίας εταιρίας διεθνώς στον τομέα των business simulation. Τα business simuations είναι η νέα τάση στην εκπαίδευση ενηλίκων και ενσωματώνονται σε ολοένα και περισσότερα προγράμματα σε διεθνές επίπεδο. Ήδη τα business simulations της Εταιρίας CELEMI τα έχουν αξιοποιήσει περισσότερα από 2,5 εκατ. Στελέχη επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα business simulation training session. 
 Παρουσίαση των νέων επαγγελματικών περιγραμμάτων όπως αυτά καθορίστηκαν από το Εθνικό Κέντρο Πιστοποιήσεων (ΕΚ.Ε.ΠΙΣ.)

 Παρουσίαση όλων των τελευταίων εξελίξεων σε θέματα Talent Management και των σχετικών εργαλείων. Ο εκπρόσωπος της Εταιρίας StepStone Δρ. Κονής είναι από τους ειδικότερους σε θέματα διαχείρισης ταλέντου στις επιχειρήσεις.
 Παρουσίαση των τεχνολογιών που υποστηρίζουν το Fast Learning, δηλαδή των τεχνικών γρήγορης παραγωγής εκπαιδευτικού υλικό με την βοήθεια open εργαλείων.
 Παρουσίαση των σημαντικότερων εργαλείων που βοηθούν τον εκπαιδευτή ενηλίκων να διασφαλίσει την ενεργή συμμετοχή  των συμμετεχόντων και τα 3rd party εργαλεία που είναι διαθέσιμα σήμερα για να δώσουν στο PowerPoint επιπλέον δυνατότητες.

 Πρώτη παρουσίαση και τους στόχους του Hellenic Society for Training & Development (HSTD) που θα αποτελέσει τον σύνδεσμο όλων των Στελεχών επιχειρήσεων: Training Directors, Training Managers, Trainers, HR Directors, Training Executives που εμπλέκονται στην εκπαίδευση και ανάπτυξη Στελεχών Επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

11/11/10

1η Έκθεση Ευρεσιτεχνιών

1η Έκθεση Ευρεσιτεχνιών. 24-28 Νοεμβρίου 2010, Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (Αθήνα).
Η Έκθεση θα είναι ανοιχτή Τετάρτη έως Κυριακή 10:00 π.μ. - 21:00 μ.μ.
Διοργάνωση: EXTRA Εκθεσιακή-Διαφημιστική.
Πληροφορίες: τηλ. 210 5763533, 6906441850
email: info@extra-adv.gr, zois@extra-adv.gr
http://www.extra-adv.gr/

1ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της, η Ελληνική Εταιρεία Επιχειρησιακών Ερευνών σε συνεργασία με το ΤΕΙ Πειραιά – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων διοργανώνει το «1Ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο», το οποίο θα διεξαχθεί 25 - 27 Νοεμβρίου στο νεόκτιστο Συνεδριακό Κέντρο του ΤΕΙ Πειραιά.   

Τίτλος του Συνεδρίου είναι «Ο Ρόλος της Επιχειρησιακής Έρευνας και των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση και τις Επιχειρήσεις». Στόχος του συνεδρίου είναι να δοθεί η δυνατότητα σε Προπτυχιακούς, Μεταπτυχιακούς και Διδακτορικούς Φοιτητές να παρουσιάσουν στην επιστημονική κοινότητα ερευνητικές εργασίες καθώς επίσης και να ανταλλάξουν απόψεις και μεθοδολογίες σχετικά με τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιούνται επιστημονικά.

Στο συνέδριο αναμένεται να  συμμετάσχουν πάνω από 600 φοιτητές, από τουλάχιστον 10 Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας με αξιόλογες επιστημονικές ανακοινώσεις.

Η οργάνωση του συνεδρίου από την Ελληνική Εταιρεία Επιχειρησιακών Ερευνών και το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων  έρχεται σαν συνέχεια όλων των προσπαθειών που έχουμε κάνει μέχρι τώρα για να δώσουμε στους φοιτητές της χώρας μας όσον το δυνατόν περισσότερα εφόδια τα οποία θα τους φανούν χρήσιμα στο εγγύς μέλλων. Η επιτυχία του συνεδρίου εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό και από την συμμετοχή σας.

Σε περίπτωση που θελήσετε να συμμετέχετε με κάποια εισήγηση στο συνέδριο μπορείτε να αποστείλετε την περίληψη της εργασίας σας μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας.   

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διοργάνωση του συνεδρίου και την αποστολή περιλήψεων μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας http://1st-stu-eeee.teipir.gr.

Σεμινάριο : Διαχείριση Χρόνου και Stress (Time and Stress Management)

Ημερομηνίες Διεξαγωγής : 22,23,24/11/2010 Ώρες Υλοποίησης : 17.00-21.00 μμ
Χώρος Διεξαγωγής : Εκπαιδευτικό Κέντρο Q-Training (Κουτσονίκα 5 & Ηλία Ηλιού, 50m από Metro N.Κόσμου)
Περισσότερες Πληροφορίες - Δηλώσεις Συμμετοχής : 210 9244468
Διοργάνωση: Q-Training
Σκοπός ΣεμιναρίουΗ σωστή διαχείριση του Χρόνου & του Stress είναι πολύ σημαντικές δεξιότητες που χρειάζονται να αναπτυχθούν, για όσους θέλουν να πετύχουν μια σωστή ισσοροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Δεν υπάρχουν ‘μαγικές’ συνταγές, αλλά υπάρχουν τεχνικές και μέθοδοι να πετύχουμε τους στόχους μας, και να νιώθουμε καλά και εμείς οι ίδιοι.
Έχετε άγχος;
Δεν προβαίνετε τα ‘deadlines’;
Τρέχετε & δεν προβαίνετε;
Δεν έχετε ξεκάθαρους στόχους;
Κάνετε πρόχειρες δουλειές;
Είσαστε ασυνεπείς;
Ξεχνάτε συχνά;
Έχετε υπερφόρτωση εργασίας;
Έχετε χάσει τον ενθουσιασμό σας;
Xάνετε την ψυχραιμία σας σε δύσκολες καταστάσεις και πιέζεσται ψυχολογικά;

Το σεμινάριο αυτό, ένα από τα δημοφιλέστερα στην κατηγορία του, σας προσφέρει μια ευκαιρία να ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις και τις τεχνικές στον τομέα της διαχείρισης του χρόνου και του εργασιακού άγχους.
Στόχοι ΣεμιναρίουΝα μάθετε να διαχειρίζεστε το χρόνο σας καλύτερα και να ελέγχεται το άγχος σας.
Να μάθετε τεχνικές ‘αυτό-ηρεμίας’.
Να διαχειρίζεστε με επιτυχία της επιδράσεις των αλλαγών που συντελούνται γύρω σας.
Να βάλετε προτεραιότητες και να θέσετε μόνοι σας στόχους στην επαγγελματική σας ζωή που να σας δεσμεύσουν.
Να ξέρετε ποια είναι η διάφορα του Σημαντικού από το Επείγον
Μερικά μυστικά που βοηθούν στην καλύτερη διαχείριση του χρόνου

Διάρκεια Σεμιναρίου : Το σεμινάριο διαρκεί 12 ώρες
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
Time Management

Ποιές είναι οι αρνητικές συνέπειες όταν δεν καταφέρνουμε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά τον χρόνο.
Πόσο μας επηρεάζει η σημερινή πραγματικότητα με τις συνεχείς αλλαγές σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων;
Η Ζώνη Άνεσης-Βολέματος
Πως αντιμετωπίζουμε συνήθως την αλλαγή? Σαν ευκαιρία ή σαν απειλή;
Πρόγραμμα Ενεργειών για Καλύτερη Αξιοποίηση Χρόνου.
Εργαλεία για την Αποτελεσματικότερη Αξιοποίηση του Χρόνου.
Μερικά Μυστικά που βοηθούν στην καλύτερη διαχείριση του χρόνου

Stress Management
Τα είδη του άγχους
Αίτια δημιουργίας του άγχους και οι διαβαθμίσεις του
Το άγχος στον εργασιακό χώρο
Άγχος και τύπος προσωπικότητας
Αιτίες κακοδιαχείρισης του εργασιακού χρόνου
Παράγοντες σπατάλης του χρόνου στην άσκηση του Management
Τρόποι αξιοποίησης του χρόνου
Τεχνικές αντιμετώπισης του άγχους
Βασικές μέθοδοι χαλάρωσης
Εφαρμογές ήπιας χαλάρωσης
Μελέτη Περιπτώσεων, ασκήσεις

4/11/10

Gogreen Power

Στοιχεία αγγελίας

Περιοχή: Αθήνα, Αττική-Αθήνα

Σχέση απασχόλησης: Ελεύθερη συνεργασία

Κατηγορία: Πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών

Απαιτούμενη Προϋπηρεσία: Αδιάφορο

Στοιχεία Επικοινωνίας

Υπεύθυνος επικοινωνίας: Κος Κοντογεώργης
Τηλ. επικοινωνίας: 210 8088936
e-mail επικοινωνίας: info@gogreenpower.gr

Περιγραφή
Η gogreen  έχοντας πλέον μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο της  προώθησης προιοντων και υπηρεσιών, στα πλαίσια των προσπαθειών της για περαιτέρω ανάπτυξή της, αναζητά νέους,νέες 18- 30 ετών να συνδράμουν στην προσπάθειά της αυτή και για τους πιο φιλόδοξους ίσως και να ηγηθούν.

Σύνοψη Ρόλου
  • Εκπροσώπηση των πελατών μας
  • Ανάπτυξη  ομάδας πωλήσεων
  • Αύξηση Μεριδίου Αγοράς και Πωλήσεων
  • Επίτευξη ποιοτικών αποτελεσμάτων

Ο Ιδανικός Υποψήφιος θα πρέπει να:
  • Έχει πολύ καλές οργανωτικές ικανότητες
  • Είναι φιλόδοξος
  • Έχει άριστες επικοινωνιακές ικανότητες

Παρέχουμε:

  • Αποτελεσματική και αποδοτική δομή αμοιβών
  • Συνεργασία με πολύ σημαντικούς Πελάτες Εταιρείες

SunDays 2010 1η Έκθεση Φωτοβολταϊκών Συστημάτων

Newsletter | Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2010
Sun Days 2010
1η Έκθεση Φωτοβολταϊκών Συστηματών
16-18 Νοεμβρίου
Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων
Σταθμός Μετρό Σύνταγμα
16-18 Νοεμβρίου 2010
Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων
Σταθμός Μετρό Σύνταγμα

Με ιδιαίτερη χαρά σας ανακοινώνουμε την διοργάνωση της 1ης Έκθεσης Φωτοβολταϊκών Συστημάτων η οποία θα πραγματοποιηθεί από 16-18   Νοεμβρίου  2010 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων στο Μετρό Συντάγματος.

Η Έκθεση:
Η ηλιακή ενέργεια είναι από τις πιο ήπιες και ανανεώσιμες μορφές ενέργειας διαθέσιμες στον καθένα, με μικρό κόστος και πρακτικά ανεξάντλητη.

Η χώρα μας, από τις πλέον ηλιόλουστες, είναι ίσως η ιδανικότερη για την εγκατάσταση ηλιακών συστημάτων συλλογής ενέργειας με πολλά πλεονεκτήματα.

Σκοπός της διοργάνωσης είναι η παρουσίαση των προϊόντων από τις εταιρείες φωτοβολταϊκών συστημάτων και στόχος της είναι να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας, με όλα τα συστήματα συλλογής και παραγωγής κάτω από την ομπρέλα της πράσινης ανάπτυξης.

Η είσοδος στην έκθεση είναι ελεύθερη και το ωράριο λειτουργίας για όλες τις ημέρες είναι: 09:00-21:00

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον Κο. Νίκο Ψωμιάδη στο n.psomiadis@verticom.gr 
ή καλέστε στο 210 9245577.

Με την υποστήριξη της: 



Μεγάλος Χορηγός:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

 

Copyright Premierevents © 2010, All Rights Reserved ATCOM PRODUCTION
wireless & mobilitysmart homeip everythinggamingdigital image & videodigital cardigital audiobussiness solutions

Χρηματοοικονομικά Σεμινάρια με τη χρήση Η/Υ απο την IMS και το University of Strathclyde

3

2

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη συνεργασία μας με την VRS, με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε για μία σειρά δύο νέων σεμιναρίων που θα πραγματοποιηθούν στο εργαστήριο πληροφορικής της IMS το Δεκέμβριο του 2010 ως ακολούθως:

1. «Corporate Valuation Modeling», διαρκείας 15 ωρών:
Τρίτη 30/11 και Πέμπτη 2/12 από 18:00-22:00, Σάββατο 4/12 από 09:00-16:00
Στο εντατικό-πρακτικό σεμινάριο για την αποτίμηση ακινήτων και εταιριών ακινήτων, το οποίο πραγματοποιείται στο εργαστήριο με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή (Η/Υ) περιλαμβάνονται συνοπτικά τα ακόλουθα:
Παρουσίαση μοντέλου λογιστικών καταστάσεων και χρηματοοικονομικών προβλέψεων
Ανάπτυξη μοντέλων αποτίμησης DCF, DDM, NAV
Πρακτική εφαρμογή αποτίμησης εμποροβιομηχανικής εταιρίας σε Microsoft Excel
Παρουσίαση μοντέλου αποτίμησης τραπεζών
Το σεμινάριο προσφέρεται στην ανταγωνιστική τιμή των 1000 το άτομο και περιλαμβάνει εκτός των πρακτικών μοντέλων σε CD μία σειρά βιβλίων και εγχειριδίων με τις τελευταίες εξελίξεις στη συγκεκριμένη θεματολογία, όπως αναλυτικά φαίνεται στην επισυναπτόμενη μπροσούρα. Κάντε κλίκ εδώ

2. «Portfolio and Risk Management Models», διάρκειας 8 ωρών:
Τρίτη 7/12 και Πέμπτη 9/12 από 18:00-22:00

Το σεμινάριο παρουσιάζει τις βασικές αρχές διαχείρισης χαρτοφυλακίου και ανάλυσης κινδύνου, παρέχοντας εργαλεία για πρακτικές εφαρμογές μεταξύ άλλων αριστοποίησης χαρτοφυλακίων και ανάλυσης κινδύνου με προσομοίωση Monte Carlo. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή (σε περιβάλλον Windows) να εκπαιδευτούν σε πρακτικά μοντέλα διαχείρισης χαρτοφυλακίου και ανάλυσης κινδύνου. Περιλαμβάνονται συνοπτικά τα ακόλουθα:

Παρουσίαση βασικών αρχών διαχείρισης χαρτοφυλακίου κατανομής επενδύσεων
Αριστοποίηση χαρτοφυλακίου
Ανάλυση κινδύνου με προσομοίωση Monte Carlo
Πρακτική εφαρμογή κατανομής χαρτοφυλακίου σε Microsoft Excel

Το σεμινάριο προσφέρεται στην ανταγωνιστική τιμή των 600 το άτομο και περιλαμβάνει εκτός των πρακτικών μοντέλων σε CD μία σειρά βιβλίων και εγχειριδίων με τις τελευταίες εξελίξεις στη συγκεκριμένη θεματολογία, όπως αναλυτικά φαίνεται στην επισυναπτόμενη μπροσούρα. Κάντε κλίκ εδώ

Warmest regards,

              Afroditi Feredinou                                                                                 Vasileios Th. Zoumbos
                     Director                                                                                          Commercial Director




Σεμινάριο ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Corporate Public Relations

Σεμινάριο
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΣΤΟΧΟΣ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να δώσει την απαραίτητη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών (Γεν. Διευθυντές, Διευθυντές Marketing και Γραμματείς Διοίκησης) να προσδιορίσουν το ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων και τις απαραίτητες Διεργασίες για την ανάπτυξή τους.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Θαλής Κουτούπης, ο οποίος έχει γράψει το πλέον πολυδιαβασμένο σχετικό εγχειρίδιο και διδάσκει Δημόσιες Σχέσεις από το 1971, τέως Πρόεδρος της εταιρείας “Leo Burnett”.
Effective Manager's Toolkit
Σας υπενθυμίζουμε το σεμινάριο Effective Manager's Toolkit, στις 9 Νοεμβρίου 2010 (09:00 - 16:30) στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αθήνα.
H λήξη
υποβολής των δικαιολογητικών στον ΟΑΕΔ είναι στις 3 Νοεμβρίου 2010.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ
Η Advanced Quality Services Ltd. είναι εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων με 17ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, που έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 500 - σημαντικών συμβουλευτικών Projects σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 8.000 στελεχών επιχειρήσεων.
Μεταξύ των πελατών μας συγκαταλέγονται:

THYSSENKRUPP - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΔΕΕ KOSMOCAR (50 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ), APIVITA, ΕΛ.ΤΑ., JANSSEN CILAG, ΠΕΤΡΟΛΑ ΕΛΛΑΣ, ΤΣΜΕΔΕ, TOSOH HELLAS, PHARMATHEN, ΥΦΑΝΤΗΣ (ΑΛΛΑΝΤΟΠΟΙΪΑ), RILKEN, YALCO, ALPHA ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ, PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΣΥ.ΦΑ, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, FRIESLAND HELLAS, BINGO, ALPHA LEASING, ICAP, ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, FAMAR (ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ), ΑΚΤΩΡ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ, MOTOR OIL, ΤΗΛΕΚΑΛΩΔΙΑ, ΧΑΛΚΟΡ, ALUMIL.

Το πλήρες πελατολόγιό μας μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας www.aqs.gr
ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
Η παρούσα επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική για την εταιρεία μας. Πιστεύουμε επίσης ότι με την επικοινωνία αυτή παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις χρήσιμες πληροφορίες για έγκυρη και ουσιαστική κατάρτιση των στελεχών. Σε περίπτωση όμως που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς κάντε click στο link που βρίσκεται στο τέλος του μηνύματος, ή στείλτε ένα email στο aqs@aqs.gr με τίτλο "Διαγραφή".
Τετάρτη 24 & Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010 (09:00-16:30),
Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL,
Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα
«Χρειάζονται 20 χρόνια για να κτίσεις φήμη και 5 λεπτά για να την καταστρέψεις»
Η διαμόρφωση της εικόνας της εταιρίας, η δημοσιότητα στα ΜΜΕ, η διοργάνωση εκδηλώσεων (events) και η προβολή του κοινωνικού προσώπου μιας επιχείρησης αποτελούν τα μέσα για τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων.
Για τη λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων απαιτούνται ειδικές γνώσεις, που αφορούν τη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας, την τήρηση συγκεκριμένων κανόνων, καθώς και δοκιμασμένων πρακτικών. Στο σεμινάριο αυτό αναδεικνύεται και ο ρόλος της Γραμματείας Διοίκησης, αφού κατά κανόνα εμπλέκεται σε πολλές από τις παραπάνω δραστηριότητες των Δημοσίων Σχέσεων.
Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να δώσει την απαραίτητη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών (Γεν. Διευθυντές, Διευθυντές Marketing και Γραμματείς Διοίκησης) να προσδιορίσουν το ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων και τις απαραίτητες Διεργασίες για την ανάπτυξή τους.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ:
  • Έννοια, περιεχόμενο, ιστορική εξέλιξη
  • Τρόποι οργάνωσης
  • Σχέση με άλλες λειτουργίες της επιχείρησης
  • Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
  • Τα 10 Θανάσιμα Λάθη στις Δημόσιες Σχέσεις

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΟΙΝΟΥ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ): 

  • Προσωπικό, επενδυτές,
  • Πελάτες, ανταγωνιστές, προμηθευτές,
  • Τοπική κοινότητα, Δημόσιο, Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ: 

  • Εκτίμηση της υπάρχουσας κατάστασης (εταιρική εικόνα)
  • Καθορισμός στόχων 
  • Επιλογή μέσων και τεχνικών επικοινωνίας
  • Αξιολόγηση αποτελεσμάτων
  • Έλεγχος ποιότητας 
  • Πλάνο Επικοινωνίας
  • Πλάνο Διαχείρισης Κρίσεων

ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ: 

  • Οργάνωση και διακρίσεις ΜΜΕ
  • Ανάπτυξη και βελτίωση σχέσεων με τα ΜΜΕ
  • Τρόποι επικοινωνίας και εφαρμογές
  • Δελτίο Τύπου
  • Συναντήσεις τύπου
  • Συνεντεύξεις τύπου
  • Δημοσιογραφικό υλικό

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ:

  • Tο Πρότυπο ISO 26000 Social Responsibility και οι Κατευθυντήριες οδηγίες του G.R.I.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (Event Management):

  • Καθορισμός Αρμοδιοτήτων 
  • Ετοιμασία Χρονοδιαγράμματος 
  • Πλάνο επικοινωνίας και Έλεγχος Ποιότητας 
  • Απολογισμός Αξιολογήσεων 
  • Διορθωτικές Ενέργειες

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ 


ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ: 

  • Παρουσίαση διαφόρων μελετών περιπτώσεων
  • Αξιολόγηση
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.
Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs@aqs.gr, ή πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τετάρτη 24 & Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010 (09:00-16:30),
Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL,
Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα
ΕΠΩΝΥΜΙΑ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΑΦΜ: ΔΟΥ:
TΗΛ.: FAX: E-MAIL:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
1.
2.
3.
Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου
Κωδ.Σεμ.D3
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 585 Euro + 23% ΦΠΑ
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25% .
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 16300200 2000311 ΙΒΑΝ: GR120 1401630 16300200 2000311 (Προωθημένα Συστήματα Εξυπηρέτησης Ε.Π.Ε)
Περιλαμβάνονται:
  • Εγχειρίδιο «ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ»
  • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας


ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Δ.
Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: ΠΕΜΠΤΗ 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
Εκτός από το σεμινάριο "ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ", η εταιρεία μας διοργανώνει και μια σειρά από σεμινάρια, αναλυτικό κατάλογο των οποίων μπορείτε να δείτε εδώ.
Σε όσους στείλουν δήλωση συμμετοχής για σεμινάριά μας 1 μήνα πριν από τη διεξαγωγή τους, παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%.
Εκπαίδευση | Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | Συνεργάτες | Πελάτες
Published by Advanced Quality Services Ltd.
Copyright © 2010. All rights reserved.

Αθήνα: Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs@aqs.gr
Θεσσαλονίκη: Κουντουριώτου 3 (Παραλιακή), 546 25 Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 554968, Fax 2310 550140, e-mail advanceth@aqs.gr

Web site: www.aqs.gr

Σεμινάριο " Management Reporting - Σύστημα Αξιολόγησης και Ελέγχου της Επιχείρησης "



Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010 (10:00 - 17:30)
στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL , Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου
Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα.
Οι διοικούντες κάθε επιχείρησης θέλουν να γνωρίζουν πως εξελίσσονται τα οικονομικά και τα λειτουργικά της μεγέθη, να έχουν ολοκληρωμένη και σωστή πληροφόρηση κατά την διάρκεια της χρονιάς, η οποία θα τους βοηθήσει στο να παίρνουν τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις και να έχουν τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης.
Το σεμινάριο αυτό παρουσιάζει τον τρόπο οργάνωσης μίας σύγχρονης επιχείρησης. Ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), ακολουθεί η παρουσίαση της κατάρτισης του συστήματος MANAGEMENT REPORTING, παρουσιάζοντας και αναλύοντας μαζί με τους συμμετέχοντες, μία προς μία όλες τις σχετικές οικονομικές αναφορές. Το σεμινάριο αυτό είναι ιδιαίτερα επίκαιρο στην παρούσα οικονομική συγκυρία, όπου είναι εμφανής η ανάγκη για μια πιο ολοκληρωμένη και σε βάθος ανάλυση, αξιολόγηση και έλεγχο των  οικονομικών μεγεθών της κάθε επιχείρησης. Στους συμμετέχοντες θα δοθεί τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης σε ηλεκτρονική μορφή για άμεση εφαρμογή, μετά από προσαρμογή.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές, Ανώτερα Στελέχη Επιχειρήσεων, Οικονομικούς Διευθυντές, Διευθυντές, Προϊσταμένους και Στελέχη Λογιστηρίων, Υπεύθυνους Λογιστικών Γραφείων, οι οποίοι θέλουν να μάθουν πως οργανώνεται μία επιχείρηση, ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), μέχρι την βήμα προς βήμα οργάνωση του συστήματος MANAGEMENT REPORTING.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Ποια είναι η διαφορά διοικητικής και χρηματοοικονομικής λογιστικής
  • Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα πλήρες σύστημα reporting
  • Κατάρτιση Αναφορών :
    • Κατάσταση Αποτελεσμάτων (Profit & Loss statement)
    • P&L ανά προϊόν / πελάτη / περιοχή
    • Δαπάνες (Διοίκηση / Διάθεση / Παραγωγή)
    • Ταμειακές Ροές (Cash Flow Statement)
    • Απαιτήσεις πελατών (Credit / Aging Report)
    • Δάνεια (Loan report, επιτόκια, εξασφαλίσεις)
    • Παραγωγές (report ανά γραμμή παραγωγής και δείκτες απόδοσης)
    • Αποθέματα (Inventory report ανά κατηγορία και δείκτες διαχείρισης)
    • Report επενδύσεων (Capital Expenditure - CAPEX)
    • Πωλήσεις / Marketing (πωλήσεις ανά κωδικό / προϊόν / περιοχή, εξυπηρέτηση πελατών / παραδόσεις παραγγελιών / stock outs)
    • Ανθρώπινο Δυναμικό (Reports ατόμων / υπερωριών)
    • Αναφορές παρακολούθησης έργων (Project Reports)
    • Ημερήσιες αναφορές (Daily Reports)
    • Ισολογισμός
    • Εξωτερικό περιβάλλον (μερίδια αγοράς,αξιολόγηση ανταγωνισμού)
  • Αριθμοδείκτες, ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί, ποια η χρησιμότητά τους, ποιους δείκτες θα επιλέξει η εταιρεία να παρακολουθεί διαχρονικά σαν μέτρο απόδοσης, παραγωγικότητας και ελέγχου
  • Ανάλυση κερδοφορίας προϊόντων και οι έννοιες του Contribution Margin και του EBITDA
  • Έλεγχος αποκλίσεων, προσδιορισμός των αιτιών των αποκλίσεων μεταξύ πραγματικών και προϋπολογισθέντων μεγεθών
    Ορθόδοξος Νεοφύτου, ο οποίος διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής Ομίλου Εταιρειών, καθώς επίσης και ως εισηγητής εξειδικευμένων σεμιναρίων Οικονομικής κατεύθυνσης. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα Χρηματοοικονομικά Θέματα, τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (ΔΛΠ), τις Ενοποιήσεις Ισολογισμών, την Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων, το Budgeting και το Management Reporting.
    Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη.
    Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.
    H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%.
    Λήξη προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ:
    Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010.

    ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
    Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη Δήλωση Συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421
    ή ηλεκτρονικά στο email
    info@abpm.gr

    ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ:
    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
    ΑΦΜ:
    Δ.Ο.Υ.:
    ΤΗΛ. : FAX : e-mail:
    ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
    1.
    2.
    3.
    Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου:
    Κωδ.Σεμ.R

    Τα σεμινάρια της Abpm προσφέρονται και ως ενδοεπιχειρησιακά, προσαρμοσμένα στα δεδομένα της εταιρείας σας.
    ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 430 Ευρώ + Φ.Π.Α.
    Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%

    Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.
    Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 163002320002857 ΙΒΑΝ: GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857


    • Εγχειρίδιο «Management Reporting»
    • Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
    • Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης

    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ABPM


    Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
    Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μας
    www.abpm.gr


    Advanced Business Process Management

    Ηρώων Πολυτεχνείου & Πεντζερίδου 1, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210.62.15.220, Fax 210.62.15.421
    e-mail: info@abpm.gr, url: http:
    //www.abpm.gr

    ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΩΡΕΣ
    Ηλεκτρονική Τιμολόγηση ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 4/11/2010 15:30-21:30
    Η εκπαίδευση του Βοηθού Λογιστή ΑΘΗΝΑ Τρίτη 9 & Τετάρτη 10/11/2010 15:30-20:30
    Από την Οικογενειακή στη Δομημένη Επιχείρηση ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 18/11/2010 09:30-17:00
    Τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Δ.Λ.Π.) και οι διαφορές από τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (Ε.Λ.Π.) ΑΘΗΝΑ Τρίτη 07/12/2010 09:30-17:00
    Ταμειακές Ροές ΑΘΗΝΑ Τετάρτη 08/12/2010 09:30-17:00
    Διαχείριση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ΑΘΗΝΑ Πέμπτη 09/12/2010 09:30-17:00
    Εμπορική Αλληλογραφία ΑΘΗΝΑ Σάββατο 18/12/2010 09:00-13:00